Avis pour Bistro Jacob

Réserver
8.4
Chantal

We kwamen eigenlijk binnegestorm om snel iets...

We kwamen eigenlijk binnegestorm om snel iets te eten voor we naar een try-out gingen en waren super aangenaam verrast. We hebben zeer goedkoop, zeer hoogstaand kwalitatief gegeten. Super, We gaan zeker terug.

Gerda

VERZORGT

prijs kwaliteit heel verzorgt en lekker.

Martine

Klantvriendelijk, gezellig

Zeer vriendelijke bediening, gezellige inrichting, lekkere gerechtjes en je krijgt er de tijd.

franky

niet echt vriendelijk

wij waren er met een bongobon vis niet gaar toe we dit melden keek de ober bedenkelijk , hij heeft dan gezien dat het klopte en zei ik ga het goed maken met desset terwijl dit reeds inbegrepen was hoewel er koffie op o,ze bo,gobo, voorzien was kregen wij deze niet aangeboden; Wij gaan niet meer terug !!!!!!

Veerle

gezellig

Gezellig en lekker eten

Jozef

prachtig geweldig content

heel goed een aanrader

K

Aanrader!

Gezellig kader om te dineren met een groepje vrienden/vriendinnen. Ideaal om voor een avondje uit te genieten van lekkere gerechten en een vriendelijke enthousiaste bediening!

Charlotte

Geweldig!!

Van voorgerecht tot dessert.. Alles was GE WE LD IG!! Zeer verzorgd en fantastisch lekker! Vriendelijke bediening en mooie inrichting. Zeker een aanrader !!

SANDRA

Super lunch

Wij hebben een supertoffe lunch gehad, het was gezellig. Het eten was zeer goed en de bediening zeer vriendelijk en attent. Zeker om terug te gaan!

Yves

Aanrader!

Vriendelijke en verzorgde bediening! Zeer lekkere Wok!