Avis pour The Glorious

534 personnes ont donné leur avis sur ce restaurant
Réservez votre restaurant en ligne et vous recevrez le lendemain de votre visite au restaurant une invitation pour donner et partagez votre avis
7.7
534 avis
date score
Eric F.
Avis du: inconnu

Bij onze reservering hadden wij vermeld dat...

Bij onze reservering hadden wij vermeld dat we geen vlees eten. Het lunch menu werd voorgesteld als kwarteltjes, dat leek voor ons dus prima, wij eten wel gevogelte en onze gast ook. Helaas was er een groot stuk lever bij op ons bord, dit was niet vermeld bij het voorstellen van het menu. Daarbij waren de kwartels niet bijzonder lekker. We hadden een gast en hadden dan ook zeker iets anders gekozen.

Philippe
Avis du: inconnu

Het is niet mijn stijl om online kritiek te...

Het is niet mijn stijl om online kritiek te geven, maar ik vond de bediening vorige vrijdag een 1 sterrenrestaurant onwaardig. De jongedame was onvoldoende ervaren en kwam onzeker over, haar collega was dan net iets te vlot....We opteerden voor het vijfgangenmenu maar mijn vriend eet noch foie gras noch kalfszwezerikken. Toen we aan de sommelier vroegen of die gang door een andere zou kunnen vervangen worden, spraken zijn lichaamstaal en blik boekdelen. Enige flexibiliteit moet toch mogelijk zijn ? Het is net in goede service en een bepaalde flexibiliteit dat een restaurant kan uitblinken. Ik ben in het verleden reeds meer bij jullie geweest, maar ik vrees dat het nu een poosje gaat duren. Hopelijk leren jullie uit dit voorval.

Filip
Avis du: inconnu

Via www.resto.be staat duidelijk aangegeven...

Via www.resto.be staat duidelijk aangegeven dat het restaurant American Express aanvaardt als betaalmiddel, maar bij het afrekenen blijkt dit dan niet het geval te zijn. Dit is de eerste sterrenzaak in België waar ik tegen een dergelijke situatie aanloop. American Express kan dal wel (véél) duurder zijn, maar customer convenience zou in dit niveau van zaken toch ook moeten meetellen ...

Jehan
Avis du: inconnu

We zaten vanaf het begin erg vaak zonder drinke...

We zaten vanaf het begin erg vaak zonder drinken.. We konden zelf niet bijvullen omdat de flessen niet op tafen stonden dus we moesten dit telkens vragen. Het eten was top maar helaas was de bediening niet alles. Lege glazen van het apperitief stonden nog op tafel na het voorgerecht, het brood met boter bleef ook staan. Alles duurde heel lang als we vroegen om drinken bij te schenken of als we iets bestelden van pousse café. Jammer want het is een super mooi restaurant met erg lekker eten maar qua bediening is het niet zoals het zou moeten voor dit soort restaurant en voor wat je betaalt!

Susan
Avis du: inconnu

Dit was mijn derde bezoek aan The Glorious....

Dit was mijn derde bezoek aan The Glorious. Tweemaal eerder sliep ik met mijn man in de Inn en at ik in het restaurant. Die ervaringen waren geweldig. Ditmaal was ik er met een vriendin. Het begon al met de gin-tonics in de bar (die waren overigens heerlijk). Echter, we kregen er een schaaltje rauwe ham bij. Mijn vriendin is echter vegetariër, dus vroeg ik om een vegetarisch alternatief. De bartender zei dat dat er niet was, omdat er sowieso niet aan barhapjes gedaan wordt, en het schaaltje ham een geste was van het restaurant. Ik gaf aan dat we stevige trek hadden en vroeg nogmaals vriendelijk om een alternatief en weer was het antwoord een kort, maar duidelijk nee. Een kwartier later kwam er alsnog een alternatief: papadums. Dat was heel vriendelijk en we bedankten de bartender hartelijk, maar ik vind het raar dat we er tot tweemaal toe om moesten vragen. Als we nu alleen bargasten waren geweest, soit, maar de bartender wist dat we zouden dineren in het restaurant en daar dus goed geld zouden uitgeven. Hij had bijvoorbeeld alvast een broodmandje kunnen neerzetten. Eenmaal in het restaurant bleken asperges de boventoon te voeren in het menu. Er is weinig dat ik niet lust, maar asperges vind ik echt verschrikkelijk onaangenaam. Ik vertelde dat aan de ober, die me vriendelijk doch beslist vertelde dat er geen alternatief was voor de asperges. Ik vroeg hem of hij het toch wilde vragen aan de chef, en even later kwam hij terug met de opmerking dat het toch eigenlijk heel lastig was om de asperges weg te laten uit het menu, maar dat de chef bereid was de witte asperges te vervangen door groene asperges. 'Mevrouw, de smaak daarvan is heel anders dan die van witte asperges,' zei de ober, waardoor ik me een klein, zeurend kind voelde. Nu vind ik groene asperges minder gruwelijk dan witte, maar ik vind ze nochtans helemaal niet lekker. Ik durfde echter niet veel verder te discussiëren met de bediening uit angst de sfeer van het etentje te verpesten, dus gaf ik aan dat ik toch liefst een alternatief wilde, maar dat het akkoord was, als het dan echt niet anders kon, dat er bij de gerechten enkele groene asperges zouden zitten. Alsnog hadden al mijn gerechten (op het dessert na uiteraard) echter groene asperges. Ik vind dit een restaurant dat 65 euro rekent voor een menu absoluut onwaardig. Onze totale rekening bedroeg maar liefst 280 euro, en mijn vriendin gaf daar zelfs (mijns inziens onterecht) nog een fooi bij, en voor zo'n torenhoog bedrag verwacht ik volledig in de watten te worden gelegd en niet in discussie te hoeven over vegetarische alternatieven of een menuvoorkeur. Echt ongehoord vond ik het bovendien dat bovenstaande bij uw bediening niet leidde tot excuses of bijvoorbeeld een goedmakertje in de vorm van een gratis koffie of aperitief. Zo juichend als ik de vorige keren was over The Glorious, zo teleurgesteld was ik ditmaal. Ik had gespaard voor deze avond (een dergelijk restaurant valt niet zomaar binnen mijn budget) en ging gedesillusioneerd weg. Ik hoop dan ook van harte dat u mij de volgende keer als ik in Antwerpen ben een goedmaker aanbiedt, want ik ben nog steeds zeer gecharmeerd van uw Inn en bar en zou die herinnering graag plezierig houden en ook in de toekomst klant blijven.

Herman & lily
Avis du: inconnu

Niet helemaal tevreden soms onaangename reuk...

Niet helemaal tevreden soms onaangename reuk uit de keuken als men boven zit. De vis die ik besteld had was te droog,de zwezeriken waren perfect,de wijn was prima ,het dessert was goed. Wel spijtig dat we ons hapje pas kregen als onze champagneglas al lang leeg was.

Diederik
Avis du: inconnu

Brood werd niet aangevuld. Bij tafeltje naast...

Brood werd niet aangevuld. Bij tafeltje naast ons werd ook vaker de wijn bijgevuld. In sterrenrestaurant verwacht ik zo'n zaken automatisch en wil ik daar niet achter vragen. Eten was zeker wel lekker.

Ken
Avis du: inconnu

meerdere mensen uit ons gezelschap hadden achte...

meerdere mensen uit ons gezelschap hadden achteraf krampen en diarree

Tessa
Avis du: inconnu

Ik heb lekker gegeten. Helaas was er een vergis...

Ik heb lekker gegeten. Helaas was er een vergissing gemaakt met het hoofdgerecht. Daarom aten we niet tegelijk en was de mijne een beetje een haastklus geworden. Excuses, waarbij nadrukkelijk de chef de schuld toebedeeld kreeg. Bij de koffie wederom per abuis een vergissing. Nu een laconieke ontwijkende reactie van de ober. Het was wederom niet zijn schuld zo liet hij weten. En ik kon het toch wel zien dat in de bonbon een nootje zat.... In mijn beleving is de ober de schakel tussen de gast en keuken. Ik heb gemeld dat ik een notenallergie heb hetgeen dodelijk kan zijn, dan verwacht je van een toprestaurant dat daar adequaat mee omgegaan wordt. Vergissing is mogelijk, maar het is allesbepalend hoe je er vervolgens mee omgaat.

Nick
Avis du: inconnu

Toen ik wilde afrekenen was het blijkbaar onmog...

Toen ik wilde afrekenen was het blijkbaar onmogelijk de aandacht te trekken van de kelner die in een langdurig gesprek was met iemand van de keuken. Mijn visuele signalen aan zijn gesprekspartner uit de keuken werden genegeerd. Voor het overige was de bediening en de kwaliteit van de maaltijd uitstekend.

date score