Avis pour De Sinjoor

Réserver
8.4
Gert

zeer goed

Aangename kennismaking via Flair-bon. Lekker en rustig gegeten, vriendelijke bediening.

Frank

Waar voor zn geld

Geboekt via een flair bon Heel vriendelijke ontvangst, aangename plaats Flair menu was een mixed grill. De smaak was wel in orde, maar het vlees echt te hard gebakken. Voor de rest lekkere frietjes en een frisse eenvoudige salade. Best in orde dus

Victor

Vlotte en vriendelijke bediening van de

In een niet te drukke omgeving (nochtans vol huis) een lekker etentje onder vrienden met de bediening van vlot en vriendelijk personeel.

Katrien

Gezellig en lekker

Ik vond het heel erg lekker, de dressing bij de sla was niet overheersend, de sojascheuten er in waren een aangename verassing.

Annick

Leuk, lekker en niet duur.

Goed gegeten, welliswaar zat er naast ons hinderlijk gezelschap die overal kritiek op hadden waar we ons enorm aan stoorden, het is geen michelin restaurant, maar je kunt goed en goedkoop eten.

Paul

gezellig maar eten niet top

Het was een gezellige avond, alleen het eten was niet echt van kwaliteit. Ben zeker wel ervaren om te zeggen dat de keuken niet goed is. Bediening was zeer gastvrij en hulpzaam. Tafels staan alleen erg dicht op elkaar. Niet aan te raden voor een romantisch avondje met tweeen.

jana

Bezoekje waard als u int stad bent! Sercive...

Bezoekje waard als u int stad bent! Sercive 9/10 : zeer vriendelijke garçons Kwaliteit 10/10 : Vlees perfect gebakken zoals gevraagd Sfeer : Zo goed als alle tafels waren volzet, er is veel ruimte en interieur is zowel hip als modern. CONCLUSIE : 2e BEZOEKJE DUBBEL EN DIK WAARD

Natascha

Eigenlijk een upmarket pittabar. Niet slecht,...

Eigenlijk een upmarket pittabar. Niet slecht, maar ook niet uitmuntend.