De Kaai

Rijnkaai 94

Belgo-française

Afficher le numéro de téléphone Email Site web Facebook

Gelegen in de oude haven van Antwerpen bevindt zich aan de oever van de Schelde een stijlvol en “loungy” restaurant. Het unieke uitzicht over de rivier biedt een romantisch en stijlvol kader gecombineerd met een uitgelezen kaart.

Of het nu gaat om een klein hapje, een uitgebreid familiaal diner of een zakenlunch, restaurant De Kaai biedt u alles wat u wenst. Onze keuken biedt verse foccacia’s, pasta’s, heerlijke salades, vlees- en vis gerechten en lekkere desserts. Allemaal vers en huisgemaakt!

Op regelmatige basis passen we onze suggestiekaart aan zodat u steeds seizoensgebonden heerlijke maaltijden kan proeven. Enkele terugkomende suggesties zijn de asperges, mosselen en oesters. U steeds aangeboden op verschillende wijze.

Het grote zuid-west georiënteerde terras op hoogte zal de ervaring alleen nog maar specialer maken. Voor uw gemak is er een ruime en gratis parking.

facebook

Facilités Menus enfants, Parking, Salle climatisée, Terrasse, Wi-fi, Enfants bienvenus Cadre Cadre industriel

384 personnes ont donné un avis sur le restaurant DE KAAI

koen e.
Avis du  24/03/2017

Annette W.
Avis du  21/03/2017

Fred W.
Avis du  20/03/2017
Fred W. recommande ce restaurant pour:

András E.
Avis du  19/03/2017
András E. recommande ce restaurant pour:

Pas donné, mais ca vaut le prix. Des plats...

Pas donné, mais ca vaut le prix. Des plats délicieux, un service professionnel et une vue superbe sur l'Escaut.

Els F.
Avis du  19/03/2017
Els F. recommande ce restaurant pour:

Het personeel deed enorm haar best om het naar...

Het personeel deed enorm haar best om het naar onze zin te maken. Heel fijne plaats om samen te komen met vrienden, en een feestje te bouwen!

Anne M.

Olaf H.
Avis du  19/03/2017
Olaf H. recommande ce restaurant pour:

Lina R.
Avis du  18/03/2017
Lina R. recommande ce restaurant pour:

Mehdi I.
Avis du  18/03/2017
Mehdi I. recommande ce restaurant pour:

Emelie M.
Avis du  17/03/2017