Avis pour Le Thaï 9

9.6
anvan landeghem
Avis du  14/02/2016
an recommande ce restaurant pour:

aanrader

Aangename mensen,beetje taalbarriëre, maar dat hoort er toch een beetje bij :) Het eten was duidelijk vers bereid. De kokkin maakt erg lekkere schotels klaar. En pikant is echt pikant naar Westerse normen. Leuk interieur, het is een kleine zaak en dus aangenaam vertoeven. Aanrader!!

RachellaColina
Avis du  10/01/2016

Pure verwennerij!

Uitstekende service, we zijn hartelijk ontvangen. Het eten was overheerlijk! Fijne sfeer in het restaurant. Ondanks dat we wat langer op ons eten moesten wachten (ivm de drukte) was het het wachten zeker waard! Echt een aanrader!

CarrySterckx
Avis du  11/12/2015
Carry recommande ce restaurant pour:

zeer vriendelijk onthaal,goeie suggesties bi...

zeer vriendelijk onthaal,goeie suggesties bi jkeuze menu ,typisch thais interjeur,zeer vers lekker eten,wij gaan zeker nog terug om andere dingen te proeven.

MargotVan den Bosch
Avis du  09/12/2015

Heel Lekker.

Heel Lekker. Gemeend Vriendelijk. Leuk muziekje erbij. :-) Khop Khoen Kha.

elodiepontzeele
Avis du  18/11/2015
elodie recommande ce restaurant pour:

(H)eerlijk Thais

Vanavond heerlijk genoten : vriendelijke ontvangst en bediening, een even lekkere als Thaise keuken. Een culinaire aanwinst voor deze mooie en gezellige stad.

ErikFarine
Avis du  07/11/2015
Erik recommande ce restaurant pour:

Traditionele Thai

Je wordt zeer vriendelijk ontvangen in een leuk kader dat Thailand uitademt. Het eten is zeer lekker en authentiek. We zijn al heel wat thais gaan eten en dit is het betere werk.

BasTeulings
Avis du  18/10/2015

eerlijk thais eten

een genot om hier te eten nadat we eerder een erg slechte ervaring hadden bij een thais restaurant nabij. hier echt thais eten en een erg gezellige bediening. alsof we weer thuis waren!

MirjamMaessen
Avis du  08/09/2015
Mirjam recommande ce restaurant pour:

Heel lekkere pure Thaïse keuken! Een aanrader!...

Heel lekkere pure Thaïse keuken! Een aanrader!!