Avis pour Rosario

5.8
Hermanter Heide
Avis du  19/05/2016

Lekker gegeten

Vriendelijke bediening en eten was lekker . Geen sterren restaurant maar voor een menu tje te gaan eten zeker de moeite waard

DavidCeusters
Avis du  22/02/2016

Nooit meer!

Dit restaurant hebben we bezocht op 19/02/16. De rode lederen stoelen zakten behoorlijk in. Op de kaart staan er buiten Italiaanse gerechten ook bv vol au vont en dergelijke. Prosecco biedt men in dit Italiaanse restaurant niet aan, wel Cava?!? Ik nam een pasta met zalm en spinazie. Er was werkelijk niets vers in dit gerecht te bespeuren, grote brokken zalm uit blik, spinazie wss uit een bokaal en grote stukken ui, warm gemaakt in de microgolf? De saus was zoet en er hingen sporen aan de zijkant van Ketchup. Geraspte kaas in een plastieken potje, bijgezet op je bord. Deze was niet vers. Mijn tafelgenoot zijn gerecht was niet veel beter. Hier nooit meer!!

annbartholomeeussen
Avis du  14/02/2016

gevoel van grootkeuken

we misten de verfijning van de Italiaanse keuken en de gastvrijheid. ik had een lunch garden gevoel.