Kristof
Avis du: 12/03/2017
Kristof recommande ce restaurant pour: Couples, Gastronomie

Booking was niet binnengekomen via deze site...

Booking was niet binnengekomen via deze site vertelde de dame Eten was lekker, al was de pasta te gaar gekookt, en dat dan voor een 'gastronomische' italiaan? Bediening was klungelig, onhandig en niet georganiseerd (vooral de man dan) Er zijn betere, leukere plaatsen in antwerpen.

Ann
Avis du: 19/02/2017
Ann recommande ce restaurant pour: Groupes, Enfants, Gastronomie, Rapport qualité/prix

Lekker gegeten,vriendelijke mensen,een aanrader...

Lekker gegeten,vriendelijke mensen,een aanrader!.

Esther
Esther recommande ce restaurant pour: Couples, Business lunch/dîner, Cadre trendy, Gastronomie, Rapport qualité/prix

Fantastisch

We hadden ons gebaseerd op de 5* reviews en zijn zeker niet bedrogen uitgekomen. Zo'n vriendelijke bediening, zo'n fantastisch lekker eten. Ik ga hier zeker nog eens komen.

Guido

Zalig genieten

Lekker gegeten in een rustige sfeer. Top chef.

Gust
Gust recommande ce restaurant pour: Couples, Groupes, Gastronomie

Weer voortreffelijk

Niets op af te keuren alles was perfect. Zelfs de tweede keer een aangename verrassing.

Gust
Gust recommande ce restaurant pour: Couples, Gastronomie, Rapport qualité/prix

Zalige ervaring

Het was echt af Lekker eten, ruime porties en een heel vriendelijke bediening Tot de volgende maal

Nora
Nora recommande ce restaurant pour: Couples, Business lunch/dîner, Gastronomie, Rapport qualité/prix

Alla prossima!

Dit betekent 'tot ziens' in het Italiaans en zo werden wij gisteren uitgeleide gedaan door de immer goedgezinde gastheer Carlo. En of we zullen terugkeren!Dit was mijn derde keer en tot hiertoe altijd blij verrast door chefkok Giuseppe, zopas nog met asperges en verse zalm onder een spreitje van 'tartufo bianco', aan tafel met de handschoen aan geraspt! Van de antipasti tot de dolci: dit is een heerlijke culinaire belevenis, om nog te zwijgen van hetgratis digestief in de vorm van een frisse limoncello!

Kurt
Kurt recommande ce restaurant pour: Couples, Gastronomie, Rapport qualité/prix

Heel goede keuken en uitstekende service en...

Heel goede keuken en uitstekende service en vriendelijk

Barbara
Barbara recommande ce restaurant pour: Couples, Business lunch/dîner, Gastronomie, Rapport qualité/prix

Een heerlijk avondje uit!

Alsof we in Italië waren, zo'n feest! De gastheer was de kers op de taart.

Lieven

Lekker en vriendelijk

het eten was heel lekker, zeer verzorgt. Heel vriendelijke en snelle bediening. Bij de aperitief ook direct een lekker soepje en toastjes gekregen. Een aanrader!