Avis pour Hoffy's Restaurant & Take Away

8.6
georgett

Het eten was lekker . Vriendelijke bediening....

Het eten was lekker . Vriendelijke bediening.

Sári

Geweldig eten en ongelooflijk vriendelijke mensen

Gisterenavond zijn we voor het eerst gaan eten bij Hoffy's. We waren volledig niet bekend met de Joodse keuken maar men heeft ons heel goed begeleid, inclusief een heel interessante uitleg over kosjer eten en leven. We hebben zelf ons bordje samengesteld onder deskundige begeleiding: we kregen advies over welke gerechten we het beste konden combineren, en toen we een gerecht wouden toevoegen dat ons bord te zwaar zou maken werd ons dat afgeraden. Het eten was ongelooflijk lekker en de porties waren ruim. Zeker ook een aanrader voor vegetariërs! De toonbank waarin het eten uitgestald staat is onderverdeeld in vlees, vis en groenten zodat je in een oogopslag kan zien waaruit je kan kiezen. Ook voor mensen met intoleranties is het restaurant een goede keuze: alles is lactosevrij en men wist ons te vertellen dat er ook een hele hoop glutenvrije gerechten zijn. Iedereen was heel aardig en behulpzaam. We kwamen niets te kort. Kortom, alles was perfect. Ik kan gewoon niets negatiefs vinden om te zeggen.

Chris

onderscheiding

Iedereen heeft ervan genoten. Een zeer vriendelijk onthaal en bediening. De interessante uitleg over de gerechten en de uitleg over gebruiken en rituelen, met een snuifje humor, werden erg gewaardeerd. Het is er gezellig zitten in een ontspannen sfeer. Het eten was lekker maar het verschil wat smaak betreft, vonden we, in vergelijking met onze keuken, niet zo verrassend groot. Het zal er ook vanaf hangen welk gerecht je kiest. In ieder geval, het heeft ons enorm goed gesmaakt en alles was op, tot de laatste kruimel. We zullen het restaurant zeker promoten in onze omgeving. Het was een zeer geslaagde afsluiter van een zeer boeiende namiddag. En de mooie foto die genomen is ..Een zeer goed idee

Mosje

Het volhouden waard

Het lamsvlees moet misschien wat langer worden verwarmd

Marjan

Culinair festijn

Wij hebben genoten van kwalitatief hoog niveau,alle gerechten waren af,de smaak was fantastisch, alle complimenten voor de kok. De entourage is eenvoudig maar gezellig. We bevelen dit restaurant zeer aan als een uitstekende Joodse keuken.

Elke

Heerlijk

Als u eens wil proeven van groenten, vlees en vis op een bijzondere manier klaargemaakt zit u goed bij Hoffy's. Heel lekker.

Jannie

Prima

een gastvrij ontvangst. Fijne bediening waarin persoonlijke aandacht voldoende aan de orde kwam.

Jan

Totaalbeleving

Een fantastische eerlijke keuken met fijne gerechten en smaken, overgoten met een sublieme saus van hartelijkheid en gastvrijheid. Het surplus van het geestelijke voedsel is onnavolgbaar.

Claudine

lekkere keuken

beste wij hadden geboekt via jullie, maar Hoffy's was niet open wegens het poerim feest en wij hadden via de uitbaters een annulatie gekregen de dag ervoor echter verstuurden jullie ons een herinnering... misschien toch even betere communicatie onderling? ik ken hoffy's en vind het daar zeer goed, dus mijn beoordeling gaat over een vorige keer mvg,Claudine

Hilda

Samen met mijn vriendinnen hebben we genoten...

Samen met mijn vriendinnen hebben we genoten van deze kosjere, zeer lekkere maaltijd! Vooral de begeleidende en uitgebreide uitleg over kosjer eten heeft iedereen aangenaam verrast! De mensen waren zeer vriendelijk en we voelden ons als niet-joden zeer welkom. Het is een aanrader voor iedereen die eens anders en toch zeer lekker wil eten! Nog veel succes! Groeten.