El Bife

Hoogstraat 5 2000 ANVERS-CENTRE  (   )
Heures d'ouverture

Restaurant was gesloten...

Restaurant was gesloten

Lydia
Date du repas: inconnu

Opnieuw aan onze verwachtingen voldaan. Prima...

Opnieuw aan onze verwachtingen voldaan. Prima kwaliteit en vriendelijke bediening. Proficiat.

Marina
Marina recommande ce restaurant pour: Couples, Groupes, Business lunch/dîner, Cadre trendy, Gastronomie, Rapport qualité/prix

Zin in vlees dit restaurant zeker doen, een...

Zéér vriendelijk personeel en allemaal. Héél lekker gegeten en was eveneens héél goed verzorgd, van begin tot einde, ons gaan ze zeker terug zien, een aanbevolen adresje. " TOP"

Gina
Gina recommande ce restaurant pour: Couples

subliem

bediening top, vlees was zo mals als boter, en superrrrr mojitos dus heel gezellige avond gehad !!!

Laurie
Laurie recommande ce restaurant pour: Couples, Groupes, Rapport qualité/prix

Les meilleures Spare Ribs

Vivement recommandé. De loin les meilleures spare ribs que j'aie mangé. J'ai également goûté la côte à l'os d'un ami qui était tout aussi succulente. Le vin du patron était également très bon même si sa température de service était un peu trop chaude. Les employés sont serviables et l'arrivée des plats et des boissons étaient rapide. Bref, nous y retournerons lors de nos futurs passages sur Anvers!

Eline
Eline recommande ce restaurant pour: Couples, Groupes

Heerlijke steak

Heerlijke steak gegeten. Het slaatje en de friet erbij niet zo bijzonder in tegenstelling tot het vlees. De inrichting is niet zo, niet sfeervol en niet echt passend bij het menukaart. Een aanrader als je een lekkere steak in Antwerpen wilt eten!

Jorgen

Eerste keer en waarschijnlijk laatste keer

Toen we om 18.30 uur aan het restaurant aankwamen zat er enkel een paar mensen op het terras en niemand binnen.En toch heeft het 30 minuten geduurt voor men onze bestelling kwam opnemen met als eerste mededeling dat een aantal zaken van op de kaart niet verkrijgbaar waren !!!!( op vrijdagavond )!!! We bestelden 2 maal mix gril en een rundspies. Toen de mix gril geserveerd werd lag er op ons bord een uitgebakken ultra dunne kipfilet en een mini , mini , mini merguezworstje. daarbij werd nog een opéén gegooide hoop rundvlees geserveerd. De vleesspies was gevraagd op medium te bakken maar kwam redelijk rauw op het bord. Op de pepersaus stond een dikke pel. Nee dit was zeker geen 100 euro waard!!

Patrick

Leuk restaurant, bezocht op een drukke zaterdag...

Leuk restaurant, bezocht op een drukke zaterdagavond. We dienden ongeveer een kwartiertje te wachten alvorens onze gereserveerde tafel beschikbaar was. Dit wachten werd ruimschoots gecompenseerd door een gratis aperitief van het huis (voor mij een over-heerlijke mojito). We aten als hoofdgerecht een gegrilde côte-à-l'os (750gr), heerlijke smaak en perfecte cuisson. Ook de wijn was super (Fabre Montmayou, malbec gran reservadeo 2010) Kort samengevat: vriendelijke bediening, heerlijk gegeten

Michel

het beste vlees van Antwerpen

de chef en de uitbaatster zijn heel vriendelijk ,ze zijn steeds aanwezig in het restaurant . per soneel goede service

Martine

Ontspannend

Zeer aangenaam kader, vriendelijke bediening. Alles komt zeer verzorgd op tafel en indien men iets extra wenst is er nooit een probleem, men voldoet onmiddellijk aan uw wens. Het is steeds een ontspannende ervaring te eten bij El Bife.