Avis pour Brasseurs

Réserver
8.4
Koen

Perfect voor een dinsdag

Een 9 over de ganse lijn, leuke gezellige zaak, mooi gelegen naast het oud justitiepaleis, perfecte Chardonnay, niet overdone, wat moet ik nog meer zeggen...perfect voor een dinsdagavond. Ik heb ervan genoten.

Richard

Hoog niveau.

Verleden jaar was het "resto-menu" beter, maar het aangebodene is nog steeds van hoog niveau. Prima bediening.

stig

Lekkere gerechten, aangename bediening

en zeker zijn prijs waard!

Nini

elke keer weer is het eten

gisteren hebben we weer super lekker gegeten - ons gezelschap, voor wie het de eerste keer was, was ook in de wolken. Bediening vlot en opmerkzaam.

Desmet

Al heel lang heel goed

Een absolute blijver !

Claire

zeer lekkere brasseriekeuken met een tikkeltje...

Zeker de moeite waard voor een aangename avond onder vrienden. Lekker eten zonder tirlantijnen, vers en smaakvol.

Caroline

Lasting reference

This place is since so many years always a pleasure to visit.

m

Ontdekt met een groupon waardebon. Zeer degeli...

Ontdekt met een groupon waardebon. Zeer degelijke brasserie gerechten aan een correcte prijs en dit alles met een vriendelijke bediening!

Ine

vertrouwd heerlijk

Het was lang geleden dat we hier waren geweest maar het was nog net zo aangenaam als toen; aangename bediening, lekker eten in een vertrouwd en mooi kader. Deze keer zal het niet meer zo lang duren voor we hier terug komen!

Jean

Altijd goed daar

Telkens een aangenaam verpozen daar, een zeer lekkere keuken,uitstekende en vriendelijke bediening.Eeen bistrosfeertje van de bovenste plank !!