Afficher le numéro de téléphone Email

Chris

Een perfekt restaurant

Meer moet ik niet zeggen.

Jos

Uit eten met groupolitan

Lekker gegeten met bovendien vriendelijke en uitstekende service. Zeker een aanrader.

Ann

jong trendy restaurant

eten was goed ,service was goed,wijnen zeer lekker. Echter 1 minpunt : entree van restaurant was helemaal open gemaakt;schuifraam stond gans open gevolg: constante koude tocht niet aangenaam om gezellig te kunnen tafelen. Misschien een goed idee voor midden in de zomer bij een temperatuur buiten van 25 graden maar niet einde Maart bij 11 graden.

Jan

Meer dan behoorlijk

Verzorgd restaurant, vriendelijke bediening (wel een beetje snob) die rekening houdt met de situatie (had tijd en was in een diep gesprek met partner), voor de prijs een goede keuken (voldoende en verfijnd)

Een ontdekking waard

Vrij snelle bediening.

wim

Fijne avond voor een fijne prijs

Het was een gezellige avond. Vriendelijk ontvangen, onze jassen werden onmiddelijk aangenomen en weggebracht. Daarachter kregen we rustig de tijd om het menu te bekijken nadat men de uitleg had gegeven. Ook op de vragen werd er onmiddelijk een antwoord op gegeven. Nadat men onze keuze had opgenomen bracht men al tapas om de eerst honger te stillen. Samen met wat brood. Het eten volgende elkaar goed op. Met genoeg pauze tussen om het eten te laten verteren. De borden waren goed gevuld. Zeker niet met honger het restaurant verlaten. En zeker te vernoemen: Het dessert was supeeeerrrr lekker. :-) Complimenten aan de chef!!!! Zeker een aanrader voor wie een gezellige avond wil meemaken.

P

Een leuk restaurant voor een etentje tijdens...

Spijtig dat de tafels te dicht bijeen zijn.

Tom

Goed maar kon beter...

Het was best lekker maar ik miste toch wat finesse en afwerking in de gerechten. Verder niets mis mee. Bediening was bijzonder vriendelijk, vlot en attent.

Willy

smaakt naar meer.

Geen klachten,prima service en lekkere schotels.

gorik

Lekker en zeer vlot !