Avis pour Albatros

6.5
André

teleurstellend

We aten met een gezelschap van 4 en kozen allemaal voor een vleesgerecht. De maaltijden waren van een aanvaardbare kwaliteit, met een overvloed aan sausen en een minuscule portie saaie sla opgediend. Aan een gezond evenwicht werd hier duidelijk niet gedacht. De verlichting was zodanig gedempt dat ik met moeite de menukaart kon lezen. De bediening was erg wisselend en werd verzorgd door een vriendelijke kelner, afgewisseld met een nors wat ouder heerschap die de indruk gaf dat onze aanwezigheid enkel geduld werd... De bestelde fles spuitwater werd vergeten en kwam slechts na aandringen op tafel. Op de koop toe moesten we op het einde meerdere keren om de rekening vragen! Het kaartje dat ik aan de kelner bij de afrekening gaf met een beleefd verzoek om in de toekomst foie gras van de menu te halen werd door de verantwoordelijke lachend in ontvangst genomen... Samengevat: de aangeboden maaltijden waren van aanvaardbare brasseriekwaliteit maar misten originaliteit en evenwicht. Wij voelden ons als klant enkel welkom om de omzet te doen draaien. De verzorgde inrichting maakte de verwachtingen niet waar.

Peggy

Lekker

De eerste maal in Albatros. Toen we de kaart vroegen wist ik meteen dat ik een pasta ging kiezen... Er stonden enkele pasta's op maar allen met kaas... Gelukkig stond er 1 pastaschotel op de kaart waar geen kaas werd vernoemd... Tot mijn grote verbazing kreeg ik een bord voorgeschoteld dat gegratineerd was.. De ontgoocheling was groot want ik lust totaal geen kaas... Heb dan de kaas zo goed mogelijk proberen te verwijderen en jammer was ik dan ook mijn groentjes kwijt want deze hingen gekleefd aan de kaas. Soit, ik heb het opgegeten en al bij al wat het een zeer smakelijke pastaschotel! Heb nog genoten van het suggestie dessert en dat was er boenk op :-). Superlekker!!!! Loempia van ananas en basilicum met chilidressing en citroengras ijskreem!!! Chapeau aan de kokchef voor de overheerlijke combinatie!!! Een delicatesse..

Raf

Albatros is zeker één van onze favoriete restau...

Albatros is zeker één van onze favoriete restaurants. Wij hebben er al verscheidene vlees- en visgerechten geprobeerd alsook desserts. Allemaal om te lekkerder !! Vriendelijke bediening, uitgebreide keuze aan visgerechten en grote variatie aan desserts. Bij het hoofdgerecht worden ook flink wat groenten geserveerd die heel vers zijn. Het enige minpuntje is dat er supplement wordt aangerekend voor de frietjes en de wachttijd op een bijkomende portie frietjes ook vrij lang is. Maar wat kwaliteit vanhet eten betreft zou ik iedereen zeker een bezoekje aanraden.