Avis pour Naxos

9.3
PetraKeppens
Avis du  19/02/2017

Fantastisch!

Total Griek! De sfeer, lekker eten en de bediening nemen je 1 avond mee naar GRIEKENLAND!!

TimmyTesch
Avis du  09/10/2016

Uitstekend, gezellig en zeer lekker!

Zelden zo lekker gegeten! De patron/kok is zo gepassioneerd door perfectie en steeds uitermate bezig om iedereen een echt Grieks festijn aan te bieden. Ook de bediening, de Vlaamse echtgenote, is top op alle gebied! Uniek in België en een echte aanrader!

MarcDelaere
Avis du  22/12/2015
Marc recommande ce restaurant pour:

Grieks van hoogste kwaliteit

Zaterdagavond na een dagje stappen zijn we per abuis dit restaurantje binnengetrokken. De vriendelijke gastvrouw nam onze mantels en begeleide ons naar de enige vrije tafel. Na hat aperitief namen we de suggestieschotel "het beste van het lam". Dit heeft ons zeer aangenaam verrast. Hoe de chef dit gerecht met de verschillende onderdelen en smaken kan creëren. Deze combinatie zit goed ineen en komt heel verrassend over. Een must voor iedereen die eens ECHT Grieks willen eten. Achteraf kwam de chef een babbeltje slaan en gaf een attentie aan iedere klant. Een manier van voldoening waar velen een lesje mogen aan leren. Het is zeker de moeite om nog eens (of meer) langs te gaan, niettegenstaande we van de oostelijke kust afkomstig zijn. Het is een uitstapje waard. Aan iedereen aan te bevelen die de Griekse gastronomie willen ontdekken of nog eens uit willen proberen in een zaak zonder veel franjes maar met uitstekende kwaliteit, ZEKER DOEN!!! MD docent restauranthouder, Heist aan zee.

KevinTemmerman
Avis du  28/07/2015
Kevin recommande ce restaurant pour:

Verrassend lekker

Ik kijk er al naar uit voor de volgende dinner Unieke ervaring met dansen en bordengooien Super lekker eten en lekkere wijn

DebbieMatthys

De typisch aangename Griekse sfeer

Zeer lekker gegeten tegen democratische prijzen. Aangename typische Griekse sfeer Kok is grappig en entertainend, soms wel opletten dat mensen nog rustig kunnen eten en praten. De attentie voor de vrouwen is echt wel leuk. Kreeg nog mooier potje omwille van verjaardag!

PeggyDe Bock

Lekker en niet duur

Zeer lekker gegeten... Amuse was top en de lamschotel op zen Grieks gegaard is een aanrader... Super vriendelijke uitbaters!!! Prijs kwaliteit is uitstekend... Ik keer zeker nog eens terug!.. Het leuke bij t verlaten van de zaak is dat je als dame een bloemetje meekrijgt naar huis....

GeertWauters

supper bediening en navenante schotels

prima ontvangst , mooie amuse gekregen , perfechte schotels met een overvloed aan groentjes , perfecte prijs - kwaliteit verhouding , en voor elke dame een leuke atentie

VALERIEMOLLAERT

Smelt als boter in de mond

Gisteren gaan eten in Naxos te Aalst, gezellige sfeer, de zaakvoerder en zijn zoon verwenden ons tot in de puntjes... Everzwijn gegeten met lekker griekse pasta! Als niet vleesliefhebber vond ik deze schotel van TOPkwaliteit... HET VLEES SMELTE ALS BOTER IN DE MOND!

AmandineDemarbaix

Hier soir nous sommes allés avec mon compagnon...

Hier soir nous sommes allés avec mon compagnon une fois de plus dans ce superbe restaurant à l'ambiance amicale et familiale. Nous y sommes servis avec une qualitée de produit et de service supérieur! Tout cela pour un prix très démocratique!! Nous y retrouvons les saveurs, et l'ambiance de la Grèce, et le patron George ainsi que sa femme Inge arrivent à nous faire voyager en Grèce pour une soirée... Un petit plus qui plait à toutes les femmes, c'est qu'après chaque soirée passé la bas, nous sommes gâtées d'une fleur, une attention particulière à Naxos, et qui fait chaud au coeur.

BrigitteVercauter

Gisteren een ongelooflijke avond gehad. Héél...

Gisteren een ongelooflijke avond gehad. Héél lekker gegeten, relaxe sfeer,topbediening, een hele lekkere rose huiswijn....en vooral democratische prijzen.De patron, Jorgos, is steeds begaan met zijn klanten.Als afsluiter een bloemetje voor de dames .Een aanrader voor iedereen.