Lundi, Mardi, Mercredi (Sauf pour les groupes de min 10)
Afficher le numéro de téléphone Email Site web
Naxos vous propose un mini market avec 160 produits de qualité que vous pouvez trouver également au Resto.
Tous nos plats sont à emporter (à partir de 4 personnes une bouteille de vin grec sera offert).
Le patron à un diplôme d'ingénieur architecte et une solide expérience de 39 ans en restauration.
Naxos est le seule restaurant à Alost ouvert depuis 30 ans, avec le même patron et patronne!
Étant donné qu'il est au fourneau et madame au service, Naxos vous propose une soirée inoubliable.
Qualité, quantité, prix, stabilité et esprit de vacances garanti!
À partir de 30 personnes le restaurant se privatise avec un menu 3 services au choix avec des prix spéciaux tous les jours sauf le samedi.
Naxos vous propose comme gâteau anniversaire l'image de la personne souhaitée en sucre.
À partir de 15 personnes Naxos peut être privatisé les jours de fermetures (lundi, mardi et mercredi).
Georges vous promet une soirée inoubliable!

jessie
Avis du: 22/11/2019
jessie recommande ce restaurant pour: Couples, Enfants, Business lunch/dîner, Rapport qualité/prix

Uitstekend

Super vriendelijk, beter kan niet. Zeer lekker gegeten voor een goedkope prijs en hier krijg je een fles wijn voor de prijs van een karafje in een ander restaurant. Bij het vertrek krijgen de dames steeds een bloemetje mee naar huis.

Samuel
Avis du: 22/11/2019
Samuel recommande ce restaurant pour: Couples, Groupes, Business lunch/dîner, Gastronomie

Leuke sfeer, lekker en vriendelijke bediening!!...

Leuke sfeer, lekker en vriendelijke bediening!!

T
Avis du: 14/01/2018
T recommande ce restaurant pour: Gastronomie

Un Voyage Gastronimique Sur La Mer Egée

Quelques pas dans une ruelle d'Alost et nous accostons sur l'île de Naxos. Où ce vent doux et chaud nous apporta son miel. Un repas en famille aux mets délicieusement partagés. Les maîtres des lieux nous guident vers les secrets des plats. Nous conseille certainement inspiré par Dionysos lui-même. Tous cela se termine sur une table entourée par les hôtes de la cuisine & de la salle avec des bavardages comme une musique donne une âme à nos cœurs et des ailes à la pensée. Merci Thierry le navigateur

Geert
Avis du: 04/07/2017
Geert recommande ce restaurant pour: Couples, Groupes, Enfants, Business lunch/dîner, Gastronomie, Rapport qualité/prix

Al meer dan 25 jaar ons favoriete restaurant!

Toen Jorgos restaurant Naxos opende in Aalst was dit (als jong koppeltje) één van onze eerste restaurantbelevenissen. Toen we trouwden, gaven we hier een feestje. En nu, 25 jaar later, huurden we de zaak af om een prachtig jubileumfeest te geven. Wat is hier zo speciaal? De sfeer, muziek, het kader, de bediening, "echte" Griekse keuken én dit alles aan zeer democratische prijzen!!! En vooral ook dat we elkaar na al die tijd vrienden kunnen noemen! :-) Een beetje thuis komen in Griekenland!

Petra
Avis du: 19/02/2017

Fantastisch!

Total Griek! De sfeer, lekker eten en de bediening nemen je 1 avond mee naar GRIEKENLAND!!

Marc recommande ce restaurant pour: Couples, Business lunch/dîner, Gastronomie, Rapport qualité/prix

Grieks van hoogste kwaliteit

Zaterdagavond na een dagje stappen zijn we per abuis dit restaurantje binnengetrokken. De vriendelijke gastvrouw nam onze mantels en begeleide ons naar de enige vrije tafel. Na hat aperitief namen we de suggestieschotel "het beste van het lam". Dit heeft ons zeer aangenaam verrast. Hoe de chef dit gerecht met de verschillende onderdelen en smaken kan creëren. Deze combinatie zit goed ineen en komt heel verrassend over. Een must voor iedereen die eens ECHT Grieks willen eten. Achteraf kwam de chef een babbeltje slaan en gaf een attentie aan iedere klant. Een manier van voldoening waar velen een lesje mogen aan leren. Het is zeker de moeite om nog eens (of meer) langs te gaan, niettegenstaande we van de oostelijke kust afkomstig zijn. Het is een uitstapje waard. Aan iedereen aan te bevelen die de Griekse gastronomie willen ontdekken of nog eens uit willen proberen in een zaak zonder veel franjes maar met uitstekende kwaliteit, ZEKER DOEN!!! MD docent restauranthouder, Heist aan zee.

Kevin
Kevin recommande ce restaurant pour: Couples, Business lunch/dîner, Gastronomie, Rapport qualité/prix

Verrassend lekker

Ik kijk er al naar uit voor de volgende dinner Unieke ervaring met dansen en bordengooien Super lekker eten en lekkere wijn

Debbie

De typisch aangename Griekse sfeer

Zeer lekker gegeten tegen democratische prijzen. Aangename typische Griekse sfeer Kok is grappig en entertainend, soms wel opletten dat mensen nog rustig kunnen eten en praten. De attentie voor de vrouwen is echt wel leuk. Kreeg nog mooier potje omwille van verjaardag!

Peggy

Lekker en niet duur

Zeer lekker gegeten... Amuse was top en de lamschotel op zen Grieks gegaard is een aanrader... Super vriendelijke uitbaters!!! Prijs kwaliteit is uitstekend... Ik keer zeker nog eens terug!.. Het leuke bij t verlaten van de zaak is dat je als dame een bloemetje meekrijgt naar huis....