Lundi, Mardi, Mercredi (Sauf pour les groupes de min 10)
Afficher le numéro de téléphone Email Site web
Beste "vriendjes van Naxos", zin in een Grieks gerechtje thuis?
Vanaf 1 mei kan u bij Naxos in Aalst het volgende afhalen om thuis op te warmen:
MOUSSAKA
GUVETSI
PASTITSIO
TAS KEBAB (carbonnade in marinade)
GIGOT PIKANT (in een pikante roomsaus)
TSOUTSOUKAKIA (balletjes in zacht pikant tomatensausje
FOLIE (carbonnade in een roomsausje met feta, tomaatjes, olijven)
KABELJAUW in citroenroomsaus
Al deze gerechtjes zijn aan €10 en kunnen gecombineerd worden met eventueel een slaatje €2 en de Griekse pasta €3

Als voorloper op de mezze zijn nu nog maar enkel de koude ingrediënten te verkrijgen zoals :
Tsatsiki 200gr €4
Tarama. 200gr. €5
Dolmades 6 stks €3
Feta 200gr €4
Kalamata olijven 150gr €2
Pepertjes 100gr €2
Wij brengen u op de hoogte wanneer ons keuzeaanbod uitgebreider wordt.

GOED OM WETEN:
Geef ons vooraf even je bestelling door via SMS op 0479 610 558. Wat, hoeveel, voor wanneer en op welke naam.
Afhalen kan op vrijdag en zaterdag vanaf 18.00u tot 20.00u en op zondagmiddag vanaf 12.00u tot 14.00u
Breng misschien je eigen zakje mee om je gerechten makkelijk mee te nemen
Betalen mag cash of kan ook met Bancontact
Onze website wordt vernieuwd en is dus niet zichtbaar, wie wil mag dit bericht gerust delen.

Alvast bedankt en graag tot ziens.
Blijf zorg dragen voor elkaar en hou jullie allemaal sterk en gezond!
Griekse groetjes Georgios en Ingeborg

Naxos vous propose un mini market avec 160 produits de qualité que vous pouvez trouver également au Resto.
Tous nos plats sont à emporter (à partir de 4 personnes une bouteille de vin grec sera offert).
Le patron à un diplôme d'ingénieur architecte et une solide expérience de 39 ans en restauration.
Naxos est le seule restaurant à Alost ouvert depuis 30 ans, avec le même patron et patronne!
Étant donné qu'il est au fourneau et madame au service, Naxos vous propose une soirée inoubliable.
Qualité, quantité, prix, stabilité et esprit de vacances garanti!
À partir de 30 personnes le restaurant se privatise avec un menu 3 services au choix avec des prix spéciaux tous les jours sauf le samedi.
Naxos vous propose comme gâteau anniversaire l'image de la personne souhaitée en sucre.
À partir de 15 personnes Naxos peut être privatisé les jours de fermetures (lundi, mardi et mercredi).
Georges vous promet une soirée inoubliable!

Jo
Avis du: 01/12/2020
Jo recommande ce restaurant pour: Couples, Enfants, Business lunch/dîner, Rapport qualité/prix

(H)eerlijke Griekse Take away

Zoals steeds lekkere royale gerechten met een fantastische smaak. Vakantie in je bord! Jammer dat je thuis niet kan genieten van de warme persoonlijkheid van Ingeborg en Jorgos. Zeker een aanrader voor wie van (h)eerlijke gerechten houdt!

Sophie
Avis du: 02/11/2020
Sophie recommande ce restaurant pour: Couples, Groupes, Enfants, Gastronomie, Rapport qualité/prix

Perfecte Griekse take away

Voor wie tijdens deze lockdown eens iets anders wil : een adres Naxos Take Away. Lekkere verse gerechten, mooie porties en overgoten met de smaak van de Griekse zon. Je kan zelf je mezze samenstellen en er is een ruime keuze aan warme gerechten. Alles aan zeer democratische prijzen. Een echte aanrader.

Chris
Avis du: 02/11/2020
Chris recommande ce restaurant pour: Couples, Groupes, Enfants, Rapport qualité/prix

Super gezellig familie restaurantje

Nu we niet meer ter plaatse kunnen genieten van de heerlijke gerechten, kunnen we gelukkig wel nog gaan afhalen. Alles tip top in orde met de afhaalgerechten, heel vers, proper verpakt...en heel prijselijk voor deze top gerechten... Dankzij deze gerechtjes kunnen we nu ook de Griekse sfeer thuis beleven... Dit is zeker een aanrader.

Mario
Mario recommande ce restaurant pour: Couples, Rapport qualité/prix

Niet alleen ter plaatse maar ook de afhaal...

Aangezien we door de lockdown niet ter plaatse konden gaan eten hebben we de overheerlijke mezze per sms besteld en daags nadien gaan afhalen. Alles was netjes afzonderlijk verpakt. Zoals gewoonlijk super vers en meer dan voldoende... Een aanrader voor wie echt grieks wil eten!!!

jessie
Avis du: 22/11/2019
jessie recommande ce restaurant pour: Couples, Enfants, Business lunch/dîner, Rapport qualité/prix

Uitstekend

Super vriendelijk, beter kan niet. Zeer lekker gegeten voor een goedkope prijs en hier krijg je een fles wijn voor de prijs van een karafje in een ander restaurant. Bij het vertrek krijgen de dames steeds een bloemetje mee naar huis.

Samuel
Avis du: 22/11/2019
Samuel recommande ce restaurant pour: Couples, Groupes, Business lunch/dîner, Gastronomie

Leuke sfeer, lekker en vriendelijke bediening!!...

Leuke sfeer, lekker en vriendelijke bediening!!

Thierry
Avis du: 14/01/2018
Thierry recommande ce restaurant pour: Gastronomie

Un Voyage Gastronimique Sur La Mer Egée

Quelques pas dans une ruelle d'Alost et nous accostons sur l'île de Naxos. Où ce vent doux et chaud nous apporta son miel. Un repas en famille aux mets délicieusement partagés. Les maîtres des lieux nous guident vers les secrets des plats. Nous conseille certainement inspiré par Dionysos lui-même. Tous cela se termine sur une table entourée par les hôtes de la cuisine & de la salle avec des bavardages comme une musique donne une âme à nos cœurs et des ailes à la pensée. Merci Thierry le navigateur

Geert
Avis du: 04/07/2017
Geert recommande ce restaurant pour: Couples, Groupes, Enfants, Business lunch/dîner, Gastronomie, Rapport qualité/prix

Al meer dan 25 jaar ons favoriete restaurant!

Toen Jorgos restaurant Naxos opende in Aalst was dit (als jong koppeltje) één van onze eerste restaurantbelevenissen. Toen we trouwden, gaven we hier een feestje. En nu, 25 jaar later, huurden we de zaak af om een prachtig jubileumfeest te geven. Wat is hier zo speciaal? De sfeer, muziek, het kader, de bediening, "echte" Griekse keuken én dit alles aan zeer democratische prijzen!!! En vooral ook dat we elkaar na al die tijd vrienden kunnen noemen! :-) Een beetje thuis komen in Griekenland!

Petra
Avis du: 19/02/2017

Fantastisch!

Total Griek! De sfeer, lekker eten en de bediening nemen je 1 avond mee naar GRIEKENLAND!!