Avis pour 't Overhamme

8.4
Ellen
Ellen recommande ce restaurant pour: Couples, Business lunch/dîner, Rapport qualité/prix

Aangename ervaring

Voor ons was het de eerste maal dineren in een sterrenrestaurant. We waren meteen onder de indruk van de mooie omgeving. De inrichting binnen vond ik wat minder (verouderde stoelen). Bovendien zaten wij met onze tafel ook naast de doorgang waardoor ik wat last had van tocht. Het eten was piekfijn in orde van begin tot einde. Ik heb van elk gerechtje foto's genomen omdat het er ook steeds zo mooi uit zag. Ook heel fijn vond ik dat de kok rekening hield met het feit dat ik geen kip en vlees eet. De bediening was ook in orde. Prijs-kwaliteit zat het voor ons goed omdat we gebruik maakten van de restodays.

Hendrik
Hendrik recommande ce restaurant pour: Couples, Groupes, Business lunch/dîner, Gastronomie, Rapport qualité/prix

"Uitstekend"

Op alle vlakken geslaagde avond!

Nick
Nick recommande ce restaurant pour: Couples, Business lunch/dîner, Gastronomie

We kwamen toe zonder te weten wat het menu...

We kwamen toe zonder te weten wat het menu zou zijn en waren aangenaam verrast. De kleine hapjes, het voorgerecht en het dessert waren absolute toppers. Het hoofdgerecht was niet bijzonder verrassend. Algemeen samengevat, culinair gezien een super grote aanrader!

Christine
Christine recommande ce restaurant pour: Couples, Business lunch/dîner, Gastronomie, Rapport qualité/prix

klasse en verfijning

Aangenaam verrast door een overheerlijk, fijn menu. Vriendelijke bediening, mooie omgeving, overheerlijke wijn die perfect aansloot bij het eten. Een aanrader

Sven
Sven recommande ce restaurant pour: Couples, Groupes, Business lunch/dîner, Gastronomie, Rapport qualité/prix

absolute aanrader

Voor de 4e keer naar 't Overhamme geweest en weer een top ervaring. Prijs/kwaliteit is perfect. Heel lekkere en mooi gepresenteerde gerechten, correcte bediening, geen stijf gedoe! Een aanrader dus!

Agnes
Agnes recommande ce restaurant pour: Couples, Groupes, Business lunch/dîner, Gastronomie, Rapport qualité/prix

Top

Uitstekende kennismaking, zeer lekkere keuken, mooi gepresenteerd, aanrader!

Julien

Gaan eten met restodays was niet het beste plan

Eten was ondermaats voor de prijs, naar mijn gevoel mooie gepresenteerd brasserie-eten. Ik was beschaamd tov mijn partner om Vin de Pays geserveerd te krijgen, ook andere wijn gekregen dan er op de kaart stond aangegeven? Goeie, vlotte bediening wel.

Bea
Bea recommande ce restaurant pour: Couples, Business lunch/dîner, Gastronomie, Rapport qualité/prix

Genieten

We werden vriendelijk ontvangen. Vlotte en vriendelijke bediening. We hebben heel lekker gegeten maar we hadden er toch net iets meer van verwacht. Het hoofdgerecht (iberico varken) was net niet lang genoeg gebakken en daardoor niet warm van binnen. Heel lekker dessert.

Véronique
Véronique recommande ce restaurant pour: Couples, Groupes, Business lunch/dîner, Gastronomie, Rapport qualité/prix

"Parfait"

Enfin un restaurant à la hauteur de sa réputation! Tout était parfait!!! C'est sûr, on y retournera dès que possible.

Luc
Luc recommande ce restaurant pour: Business lunch/dîner, Rapport qualité/prix

Goed maar toch wat te nonchalant

Over de kwaliteeit van het menu en de gerechtjes kunnen we gewoon kort zijn en zeggen dat dit goed was zonder er superlatieven gaan op te kleven. De bediening bij ons verliep met een grote dosis nonchalance en wij kregen het gevoel dat het personeel niet met elkaar communiceerde. Concreet: mijn vrouwtje lust enkel witte wijnen. Dat bleek geen probleem. Het menu voorzag immers de keuze voor aangepaste wijntjes. Doch het is wel zeer ontgoochelend als je dan bij elk gerechtje exact hetzelfde wijntje geserveerd krijgt. De aanwezige sommelier had minstens toch een ander wijntje kunnen voorstellen in plaats van steeds laconiek met dezelfde fles het glas te komen vullen. Jammer. Ook jammer dat diezelfde sommelier vergat om mij een glaasje rode wijn te serveren bij het hoofdgerecht. Als dienstdoende "BOB" had ik immers bij aanvang gekozen om waters te drinken, met de vermelding dat ik wel een glaasje rood wenste te nuttigen bij het hoofdgerecht.