Hundelgemsesteenweg 580 9820 MERELBEKE
€€€
Afficher le numéro de téléphone Email Site web Facebook

Julien
Avis du: 11/03/2018
Julien recommande ce restaurant pour: Couples

Duur voor wat je krijgt....geen keuze op zaterd...

Prijs kwaliteit is dit helaas een grote teleurstelling. Bij de reservatie wortd niks vermeld dat er geen keuze kan gemaakt worden op zaterdagavond wat niet kan! Op de koop toe met 4 personen gaan eten waarvan er 3 met buikkrampen zitten de dag nadien door hetvoverrijppe vlees dat aangebrand gebakken was.....!!!

Lieven
Avis du: 18/04/2017
Lieven recommande ce restaurant pour: Couples, Business lunch/dîner

lekker eten zonder service en zonder sfeer

Ik heb toen de menu genomen. Delicieus, maar de prijs is veel te hoog gegrepen voor wat het is. Jammer dat het personeel heel stressy was: geen vriendelijk onthaal en tussendoor was het niet mogelijk om het personeel aan te spreken. Ik had tevens de formule genomen met drank all -in: water en bijpassende wijn a volonte. Ik kon jammergenoeg slechts 1 glaasje witte wijn, 1 glaasje rode wijn en 1 glaasje water krijgen en dit voor een dure prijs (dus helemaal geen sprake van "a volonte"). Ik heb toen niet gezellig gegeten. Een plaats waar ik niet naar terugga.

Ludwin

Bezoek met vrienden

Te duur voor de aangeboden recepten. Beperkte kaart

Raf Van der Heggen
Avis du  30/10/2016

Groot gelijk want 55€ voor een menu (weinig op het bord) kan men elders veel lekkerder eten, wijnen inbegrepen. De bediening op zich niet ondermaats, doch verloopt chaotisch, met veel brokken ... achter de toog. Mij zullen ze er zeker niet meer zien. Raf vh

Tom
Tom recommande ce restaurant pour: Couples, Groupes, Business lunch/dîner, Cadre trendy, Gastronomie, Rapport qualité/prix

Heel lekker gegeten, in een knap interieur!

Wij tekenden met de familie present op de openingsavond, en waren bijzonder aangenaam verrast. Zeer geslaagde verbouwing, knap interieur, en heel lekker gegeten. Merelbeke heeft er een schitterend restaurant bij!

Ludwin De Roest
Avis du  27/09/2016

Helaas te duur

Cindy
Cindy recommande ce restaurant pour: Couples, Groupes, Business lunch/dîner, Cadre trendy, Gastronomie, Rapport qualité/prix

een toppertje!

Pas open en al direct scoren! Heel gezellig terras, mooi interieur en verrassend lekker eten. Een echte aanrader. Cindy

Corinne
Corinne recommande ce restaurant pour: Couples, Groupes, Business lunch/dîner, Cadre trendy, Rapport qualité/prix

Aanrader

Pas een week geopend , klassevol interieur aangenaam verrast!Leuk ruim terras;Vriendelijke service , de chef kok komt je vlees vooraf tonen , handgesneden frietjes en handgepelde garnalen (voorgerecht op een aparte manier gebracht). De lamskroon zat in een stoofpotje met voldoende verse groenten en verse aardappelen . Uitgebreide wijn kaart en non alcoholische dranken , streekbieren . Kortom we komen terug , bedankt ! Het was heerlijk ;)