Avis pour 't Stoveke (het Stoveke)

8.7
ronny

zeker doen

1 woord lekker

benny

T stoveke

Spijtig van de prijs zoals de voorziene aktie betaalden we zondagmiddag geen 22€ maar 29€ voel mij een beetje bekocht

Jacques
Jacques recommande ce restaurant pour: Couples, Business lunch/dîner, Rapport qualité/prix

HEERLIJKE KEUKEN TEGEN EERLIJKE PRIJS

EEN GOED UITGEBALANCEERD MENU MET VERSE PRODUCTEN OP TAFEL GEBRACHT MET DE NODIGE ATTENTIE EN COMPETENTIE - WIJ VERTELLEN DIT AAN ONZE VRIENDENKRING

Antoine

Mooi aangenaam kader!

Bijna alles o.k.; bij de koffie ontbrak er een lepeltje om de bijgevoegde versnapering uit te lepelen.

Jonathan

Business lunch: top bediening en kwalitatief...

Omgeving: - Makkelijk parkeren, mooi inrichting Bediening: - Snel adequaat, zeer beleefd, met een toets van creativiteit (bestek, borden,..) :-) Eten - Zeer aangename huiswijn! - mooie afwerking en ruim voldoende porties. - prijs kwaliteit zeer goed. Ik kom hier alvast zeker terug om te dineren ipv lunchen. Jonathan

Yolande

Geslaagd over gans de lijn

Vriendelijk onthaal en bediening. Mooi kader. Gerechten vielen zeer in de smaak. Dit gold ook voor de huiswijn. Kleine opmerking : bijschenken uit de bestelde fles diende wel door ons zelf te gebeuren. De porties voldeden ruimschoots. Zeker voor herhaling vatbaar.

Sadette

uitstekend

Prima ontvangst en prima bediening. Het eten was zeer lekker. Aangenaam en zeer gezellig vertoeven.

Debbie

Superlekker gegeten in gezellige atmosfeer!!!

Dit restaurant was gewoon fantastisch! Leuk en gezellig ingericht, vriendelijke bediening mr vooral fantastisch eten. Hadden menu Stoveke mt 2 voorgerechten: St.-jacobsnoten en Kreeft: superlekker!!! Ook hoofdgerecht was zeer lekker, supermals vlees!! Als dessert heb ik sabayon gekregen terwijl dit zelfs niet op kaart stond. Ik kom hier zeker en vast terug!!!

roland

Gezellig tafelen

Het is een zeer mooi, gezellig restaurant. Correcte ontvangst en bediening. Mooi geserveerde borden, lekker eten.

Tim

aanrader

zeer lekker, aangepast menu voor iemand met een allergie, voor deze prijs zeker een meerwaarde, gezellige sfeer, aangename ontvangst en service