Avis pour 't Stoveke (het Stoveke)

Réserver
8.7
Jonathan

Business lunch: top bediening en kwalitatief...

Omgeving: - Makkelijk parkeren, mooi inrichting Bediening: - Snel adequaat, zeer beleefd, met een toets van creativiteit (bestek, borden,..) :-) Eten - Zeer aangename huiswijn! - mooie afwerking en ruim voldoende porties. - prijs kwaliteit zeer goed. Ik kom hier alvast zeker terug om te dineren ipv lunchen. Jonathan

Yolande

Geslaagd over gans de lijn

Vriendelijk onthaal en bediening. Mooi kader. Gerechten vielen zeer in de smaak. Dit gold ook voor de huiswijn. Kleine opmerking : bijschenken uit de bestelde fles diende wel door ons zelf te gebeuren. De porties voldeden ruimschoots. Zeker voor herhaling vatbaar.

Joris

uitstekend

Prima ontvangst en prima bediening. Het eten was zeer lekker. Aangenaam en zeer gezellig vertoeven.

Debbie

Superlekker gegeten in gezellige atmosfeer!!!

Dit restaurant was gewoon fantastisch! Leuk en gezellig ingericht, vriendelijke bediening mr vooral fantastisch eten. Hadden menu Stoveke mt 2 voorgerechten: St.-jacobsnoten en Kreeft: superlekker!!! Ook hoofdgerecht was zeer lekker, supermals vlees!! Als dessert heb ik sabayon gekregen terwijl dit zelfs niet op kaart stond. Ik kom hier zeker en vast terug!!!

roland

Gezellig tafelen

Het is een zeer mooi, gezellig restaurant. Correcte ontvangst en bediening. Mooi geserveerde borden, lekker eten.

Tim

aanrader

zeer lekker, aangepast menu voor iemand met een allergie, voor deze prijs zeker een meerwaarde, gezellige sfeer, aangename ontvangst en service

LUC

ZEER LEKKER

prijs kwaliteit zeer lekker

Sara

Gastronomische gezelligheid

De beschrijving "gastronomische gezelligheid" die gegeven wordt bij het binnenkomen, wordt helemaal waargemaakt. Zeer lekker eten in een zeer gezellig kader. Sympathiek personeel dat ervoor zorgt dat je je zeer ontspannen voelt. Wel wat lang moeten wachten tussen voor- en hoofdgerecht (+/- klein uur). Prijs/kwaliteit was zeer goed dankzij de restodays. Anders wordt het nogal prijzig.

Linda

Aangenaam en lekker

Fijne, verzorgde keuken ! Aangename bediening !

ingrid

Bijzonder en gezellig kader