Avis pour 't Stoveke (het Stoveke)

Réserver
8.6
monique

beetje krenterig

Namen met 2 personen geen aperitief maar bestelden onmiddellijk een fles wijn. Geen aperitiefhapje gekregen. Krenterig!

Johan

uitstekend

Een aanrader ga zeker terug

Walter

Resto menu 28 € was goede keuze.

Het Resto menu aan 28 € is zekern prijs kwaliteit een goede keuze. Aangename en goede bediening. Maar toch een minpuntje: er was iets te weinig bediening (4) voor een vol restaurant, waardoor de wachttijden tussen de schotels te lang was. Gezellige sfeer.

Belinda

Aangenaam

De gewone kaart is vrij prijzig en de wijnen, cava en champagnes te duur. Met de resto week is het allemaal nog te doen, maar is geen restaurant voor een regelmatig bezoek, gewoon te duur in vergelijking met andere even goede restaurants. Het kader is schitterend, maar dat is voor ons maar bijzaak.

Stephan

Lekker maar maar maar ....

Aankomst was onpersoonlijk en het duurde enorm lang vooraleer we een kaart kregen. De rode draad tijdens de avond was wachten, wachten en nog eens wachten en hopen dat het volgende bord het onze was, gelukkig kon de goede keuken veel goedmaken.

Housiaux

tongstrelend

Aangenaam kader. Lekkere keuken en verfijnd gepresenteerd. Hartelijke ontvangst.Vriendelijke en ongedwongen bediening.

Jean Paul

wachtkamer

nog nooit zo lang moeten wachten op ons eten,echt spijtig .voor de rest was alles ok

Chantal

Lekker tafelen

Het restaurant en het eten heeft mij niet teleurgesteld. Ik ging met hoge verwachtingen en die zijn ingewilligd. Alleen het snelle heen en weer rennen van de bediening was soms een minpunt.

Sabine

smaakvol en verfijnd

heel lekker eten, prachtige borden en fijne bediening. Het wijn arrangement aan de dure kant ifv het aantal glazen

Peter

prachtige sfeervolle inrichting, veel decoratie...

prachtige sfeervolle inrichting, veel decoratie, comfortabel zitten. Onthaal en service koel en zakelijk kort. Keuken: mooie borden en mooie dressage, maar eten op zich is eerder bistro-niveau en dat aan prijzen van meer dan 25€ voor een voorgerecht! Vrije keuze in menu wordt ook met 10€ beboet, jammer. de wijn-in formule (18€) is teleurstellend qua keuze: de eerste witte wijn is vrij gekend en zeer goedkoop, de 2de witte wijn was niet voorgeproefd en moest vervangen worden, de rode wijn bij het lam had geen niveau. Een restaurant met veel potentieel als er maar aan de service wordt gewerkt en consequent wordt gekozen voor of een bistrokeuken aan bistroprijzen of een gastro-keuken aan de huidige prijzen.