Avis pour 't Stoveke (het Stoveke)

Réserver
8.6
Davy

Restodays op 02/10/2015

Veruit het meeste is positief: vriendelijk, lekker, rustige sfeer. Het enige minpuntje: langer wachten - het viel bij enkele rondom ons ook op dat er soms wel 45 a 50 min. tussen 2 gerechten zat.

Annick
Annick recommande ce restaurant pour: Couples, Business lunch/dîner

Restodays menu: Subliem!

Gezellig kader, geweldige menu en grote porties! Wel jammer dat we geen drankenkaart konden raadplegen, ook niet nadat we ernaar vroegen...

Jolien
Jolien recommande ce restaurant pour: Couples, Gastronomie

Great restaurant

We booked a table with the Resto days so we couln't choose the menu but we were both really surprised by the excellent food. We will come back for sure!

Rene
Rene recommande ce restaurant pour: Couples, Business lunch/dîner, Gastronomie

Aangename ervaring

Bij het binnenkomen wordt de deur voor ons door de waard geopend.Het interieur valt onmiddellijk op : stijlvol.De keuze gaat naar een 3 gangenmenu met aangepaste wijnen. De halve kreeft smaakt overheerlijk.Ook de hoofdschotel mag er zijn! Alles is hier zeer lekker.De prijs lijkt mij normaal voor dit soort restaurant.

Martin
Martin recommande ce restaurant pour: Couples, Gastronomie, Rapport qualité/prix

Uitmuntend restaurant .

Zeer vriendelijke bediening, fijne gerechten . Als gastronomisch restaurant gaar men zeker met geen honger gevoel naar buiten .Echt een aanrader .

marie-claire
marie-claire recommande ce restaurant pour: Couples, Groupes, Gastronomie

ok

zeer druk maar aanteraden

Mark
Mark recommande ce restaurant pour: Couples, Business lunch/dîner, Gastronomie, Rapport qualité/prix

Uitmuntend restaurant

We kwamen hier met een actie waardoor we aan 15 euro (zonder drank) konden eten, maar ik kom zeker nog eens terug voor een lunch die 20 à 25 euro kost.

wim
wim recommande ce restaurant pour: Couples, Business lunch/dîner, Gastronomie, Rapport qualité/prix

gastronomische gezellig

echt top restaurant mooi kader en vriendelijk personeel voorgerecht was lekker en groot, mocht 1 bol zalmmousse zijn hoofdgerecht was super lekker, daar vonden we wel dat 3 gebakken aardappelen beter zou zijn dan 2 Voor herhaling vatbaar!

ronny

zeker doen

1 woord lekker

Benny

T stoveke

Spijtig van de prijs zoals de voorziene aktie betaalden we zondagmiddag geen 22€ maar 29€ voel mij een beetje bekocht