Avis pour 't Stoveke (het Stoveke)

Réserver
8.6
Jelle

Mooi kader, lekkere keuken

Mooi ingericht restaurant, met lekkere keuken.

Paul

aangenaam verrast

Zeer vriendelijke ontvangst, aangename decor en lekkere keuken. Ook de wijn werd gesmaakt. Enkel de koffie kon iets beter. Drinken graag enkele goedde tassen koffie na een diner. Misschien de mogelijkheid om een kannetje koffie met enkele versnaperingen op de kaart zetten?

Bart

Goede keuken, aangenaam kader

Zeer goede keuken in een aangenaam kader. Wel jammer dat er bij het serveren van de gerechten geen uitleg wordt gegeven. Wij komen zeker terug!

marc

volop genieten

Van begin tot einde correcte en zeer vriendelijke bediening, en dit in een fantastisch mooi kader. De lunch was op en top heerlijk! Niet te begrijpen dat die voor zo een prijs kan geserveerd worden Bij de afrekening vroegen we nog wat uitleg over reserveringen en menu's en deze werd ons in één adem tot in de punjes gegeven;waarvoor dank. Misschien 1 klein minpunje: bij het serveren van het hapje,werd er niet gezegd wat we juist kregen. Hier keren we zeker terug, dit restaurant is echt een aanrader.

Lut

leuke prijs kwaliteit

alles ok

GUY

on reviendra

excellenty qualité/prix, bonne cuisine et présentation, personnel aimable.

Rudy

't Stoveke; een aanrader

Lekkere keuken, prijs kwaliteit een aanrader.

lily

Fijne maaltijd met erg lange wachttijd.

We hebben zeker fijn gegeten, mooie bereidingen. Hapjes vooraf zonder uitleg. Ik nam enkel een glas wijn bij het hoofdgerecht en die was van goede kwaliteit. Zowel voor- als hoofdgerecht vielen erg in de smaak. Alles werd ook op heel erg warme borden geserveerd, fijn om lekker warm te kunnen eten. De wachttijd (reservatie om 21.00, wij waren stipt en hoofdgerecht pas om 22.50) was echter een groot minpunt. Jammer.

christophe

super !

Hebben het resto lunch menu gegeten en het was super! zeer mooi, gezellig restaurant. bediening was uitstekend en verzorgt. zeker voor herhaling vatbaar!

Sadette

een streling voor de smaakpapillen

Het was zeer lekker en mooi gepresenteerd en smaakvol. De bediening was tactvol, attent en vriendelijk. Wij gaan zeker terug