Avis pour 't Stoveke (het Stoveke)

Réserver
8.5
René
René recommande ce restaurant pour: Couples, Business lunch/dîner, Gastronomie

Aangename ervaring

Bij het binnenkomen wordt de deur voor ons door de waard geopend.Het interieur valt onmiddellijk op : stijlvol.De keuze gaat naar een 3 gangenmenu met aangepaste wijnen. De halve kreeft smaakt overheerlijk.Ook de hoofdschotel mag er zijn! Alles is hier zeer lekker.De prijs lijkt mij normaal voor dit soort restaurant.

Martin
Martin recommande ce restaurant pour: Couples, Gastronomie, Rapport qualité/prix

Uitmuntend restaurant .

Zeer vriendelijke bediening, fijne gerechten . Als gastronomisch restaurant gaar men zeker met geen honger gevoel naar buiten .Echt een aanrader .

marie-claire
marie-claire recommande ce restaurant pour: Couples, Groupes, Gastronomie

ok

zeer druk maar aanteraden

Mark
Mark recommande ce restaurant pour: Couples, Business lunch/dîner, Gastronomie, Rapport qualité/prix

Uitmuntend restaurant

We kwamen hier met een actie waardoor we aan 15 euro (zonder drank) konden eten, maar ik kom zeker nog eens terug voor een lunch die 20 à 25 euro kost.

wim
wim recommande ce restaurant pour: Couples, Business lunch/dîner, Gastronomie, Rapport qualité/prix

gastronomische gezellig

echt top restaurant mooi kader en vriendelijk personeel voorgerecht was lekker en groot, mocht 1 bol zalmmousse zijn hoofdgerecht was super lekker, daar vonden we wel dat 3 gebakken aardappelen beter zou zijn dan 2 Voor herhaling vatbaar!

ronny

zeker doen

1 woord lekker

Benny

T stoveke

Spijtig van de prijs zoals de voorziene aktie betaalden we zondagmiddag geen 22€ maar 29€ voel mij een beetje bekocht

jacques
jacques recommande ce restaurant pour: Couples, Business lunch/dîner, Rapport qualité/prix

HEERLIJKE KEUKEN TEGEN EERLIJKE PRIJS

EEN GOED UITGEBALANCEERD MENU MET VERSE PRODUCTEN OP TAFEL GEBRACHT MET DE NODIGE ATTENTIE EN COMPETENTIE - WIJ VERTELLEN DIT AAN ONZE VRIENDENKRING

Antoine

Mooi aangenaam kader!

Bijna alles o.k.; bij de koffie ontbrak er een lepeltje om de bijgevoegde versnapering uit te lepelen.

Gillyns

Business lunch: top bediening en kwalitatief...

Omgeving: - Makkelijk parkeren, mooi inrichting Bediening: - Snel adequaat, zeer beleefd, met een toets van creativiteit (bestek, borden,..) :-) Eten - Zeer aangename huiswijn! - mooie afwerking en ruim voldoende porties. - prijs kwaliteit zeer goed. Ik kom hier alvast zeker terug om te dineren ipv lunchen. Jonathan