Avis pour Vespa'z 4

2.0
1 review
Ron
Avis du: 08/11/2017
Ron recommande ce restaurant pour: Business lunch/dîner

Eentje om te schrappen van de lijst...

Ben zeer regelmatige klant (geweest) van Vespa'z 4, maar deze middag was het echt een zeer slechte ervaring.De frietjes waren niet lekker, veel te hard gebakken en de gorgonzola sauce was ook niet lekker. Het slaatje leek wel heel lang geleden klaargemaakt en het schijfje erop duidelijk al beetje uitgedroogd. Mijn gast nam een cote-à-l'os die (ik heb er een stukje van geproefd), ook al veel beter geweest in het verleden in Vespa'z. Er is wat nieuw personeel, het is duidelijk niet meer wat het geweest is... De drankjes lieten ook wel zeer lang op zich wachten, 2 glazen wijn besteld bij het eten (op een zeker moment op mijn horloge gekegen en het heeft dan nog meer dan 5 minuten geduurd eer de 2 glaasjes wijn op tafel stonden). Als klap op de vuurpijl liet een personeelslid de betaalterminal vallen, niet meer mogelijk om met de kaart te betalen, heel lang wachten en dan uiteindelijk moeten cash betalen.