Bel Air

Belge De Brasserie Française

Mercredi

Afficher le numéro de téléphone Site web Facebook

WELKOM

Soms loop je verloren in je eigen stad, of je bent op bezoek in Blankenberge en je weet niet waar je moet eten of een lekkere koffie kan drinken, misschien met een wafel.

Zelfs in de winter, wanneer de zee in feite het mooist is, kan je ons vinden op de dijk, naast de "iezeren rampe".

Laat ons een warme gezellige plaats zijn in uw winter, na een lange wandeling op het strand.

Facilités Menus enfants, Parking, Chiens acceptés, Accès aux moins valides, Terrasse, Bar - Lounge, Espace fumeurs Cadre Cadre authentique
Modes de paiement Sodexo Lunch Pass®, American Express, Master Card, Visa, Bancontact, Sodexo Card®

7.3 Basé sur 1 beoordeling
Joris Van den Bergh
Joris recommande ce restaurant pour:
Avis du  30/05/2017

Eigenaar laat je enkel als tevreden klant buite...

We hadden gereserveerd via de Sodexo lunch days. Dit systeem geeft restaurants de mogelijkheid nieuwe klanten aan te trekken met een speciale promotie. We waren dan ook wat teleurgesteld toe we vernamen dat het menu enkel bestond uit de dagschotel. De eigenaar had evenwel onze teleurstelling gezien en heeft heeft bergen (en eten) verzet om het ons naar onze zin te maken. We kregen meer aangereikt dan we verwacht hadden, en alhoewel je niet in een vier sterren restaurant zit, waren alle gerechten perfect bereid en bijzonder lekker. Beslist dus een aanrader en een dikke pluim voor de eigenaar die ervoor gezorgd heeft dat we tevreden kunnen terugblikken op ons dagje uit aan zee. Klantvriendelijkheid bestaat, dat wisten we, maar hier gaat men een stap verder door echt bezorgd te zijn om jouw impressies. In Bel Air ga je dan ook nooit ontevreden buiten. Waarvoor hartelijk dank.