LUNCH GARDEN GENK
LUNCH GARDEN GENK
Pas de budget disponible
Ouvert 7j/7
Afficher le numéro de téléphone Site web
Lunch Garden est le restaurant familial par excellence. C’est l’endroit idéal pour aller manger un bout avec ses enfants et petits-enfants.
Chez Lunch Garden, vous pouvez déguster un repas sain et délicieux à un prix abordable et à tout moment de la journée. Que vous souhaitiez prendre un petit-déjeuner, un déjeuner ou un dîner, vous trouverez certainement quelque chose à votre goût dans le vaste choix de plats délicieux.
Lunch Garden privilégie au menu les plats traditionnels belges comme le vol-au-vent, les boulettes sauce tomate ou le steak-frites. Vous trouverez également une grande variété de plats de pâtes ainsi que des plats cuisinés au wok ou au grill.

Heures d'ouverture de Noël
25/12 - 11.00-17.00
31/12 8.30-17.00
1/01 11.00-17.00

michael

Goeie service maar heel slecht eten ben ziek...

Goeie service maar heel slecht eten ben ziek geworden van dat eten

Joanna
Joanna recommande ce restaurant pour: Couples, Enfants, Cadre trendy, Gastronomie, Rapport qualité/prix

top

het eten is er altijd vers en lekker , goede bediening aan de kassa en betaalbaar .

Sonja
Sonja recommande ce restaurant pour: Couples, Groupes, Enfants, Rapport qualité/prix

Lunch garden,lekker, snel en betaalbaar

Heerlijk gegeten vandaag met kinderen en kleinkinderen (4).De kindermenutjes zijn een echte verwennerij met de Mickey mousseijsjes inbegrepen een voltreffer. Zoon, dochter schoonzoon en ikzelf hebben ons tegoed gedaan aan de mosselen lekker en snel klaar. Maar de bediening was weer uitmuntend nu in Diest ,ze bleef vriendelijk terwijl de bonnen echt niet simpel te verrekenen waren, een top meisje.

Sofie
Sofie recommande ce restaurant pour: Couples, Groupes, Enfants, Business lunch/dîner, Rapport qualité/prix

Nadat we jaren niet meer bij lunch garden gewee...

Nadat we jaren niet meer bij lunch garden geweest waren kregen we via The insiders de kans om Lunch Garden te testen met collega's. Bij het binnenkomen was het even verwarrend. Ik zag de menu's niet duidelijk hangen en wist dus niet waar ik heen moest om te bestellen. Toen het voor ons duidelijk was zijn we meteen gaan bestellen en kozen we voor soep, hoofdgerecht en dessert. Aan de kassa aangekomen wachtte ons een aangename verassing want het was een faire prijs voor zo'n uitgebreide maaltijd. In het restaurant waren ook genoeg zitplaatsen dus we konden kiezen waar te zitten en ook het sanitair was proper. Na deze aangename ervaring plannen we zeker meerdere bezoeken naar Lunch Garden.

Bianca
Bianca recommande ce restaurant pour: Groupes, Enfants, Rapport qualité/prix

lunch met collega via 'the insiders'

Het eten was erg lekker. De accommodatie was gezellig! De service was over het algemeen vriendelijk, enkel 1 kok was erg arrogant! Ik vroeg of ze iets vegetarisch hadden en hij zei mosselen... Ik zei hem dat een vegetariër geen vlees, vis of gevogelte eet. Hij werd minder vriendelijk en zei dat ik mij vergiste en dat het dan veganistisch was wat ik wou hebben en dan scheepte hij mij af en begon hierover tegen een kokkin. Een veganist eet geen zuivel en afgeleiden van dierlijke producten. Ik ben intussen ruim 23 jaar vegetariër en verdiep me al jaren in deze materie. Als kok hoor je dit in mijn ogen wel te weten, of tenminste niet zo arrogant te zijn als je het mis hebt.

Caro
Caro recommande ce restaurant pour: Couples, Groupes, Enfants, Business lunch/dîner, Cadre trendy, Rapport qualité/prix

Goed en betaalbaar eten in een gezellige sfeer!

Als je tijdens het shoppen op zoek bent naar een betaalbaar en lekker menu en daar niet te veel tijd aan wil verliezen, ben je in Lunch Garden Genk aan het juiste adres, het eten staat er op jou te wachten! Er heerst een zeer gezellige sfeer in het grote restaurant, waardoor je niet merkt hoeveel volk er eigenlijk aanwezig is. Er zijn ook corners aanwezig waar je rustig kan zitten om met collega's wat te bespreken en er is gratis Wifi, ideaal tijdens een werklunch. Het restaurant is zeer proper en het personeel zeer vriendelijk. De bediening aan het buffet verloopt zeer vlot. Je eet aan een schappelijke prijs een lekker menu! Ook de koffie en het dessert mogen er zeker zijn! Lunch Garden Genk is zeker het bezoeken waard, zowel met collega's als in familieverband want ook aan de kids werd er gedacht! :)