Weg naar Zwartberg 137/A1 3530 HOUTHALEN
Heures d'ouverture
Maintenant ouvert Toutes les heures
Afficher le numéro de téléphone Email Site web

Luc
Luc recommande ce restaurant pour: Couples, Business lunch/dîner, Gastronomie, Rapport qualité/prix

Keer op keer op keer !

Kom er regelmatig en wat blijkt, het is keer op keer op keer schitterend. Mijn complimenten !

Nicky
Nicky recommande ce restaurant pour: Couples, Groupes, Business lunch/dîner, Cadre trendy, Gastronomie

super

Wij zelf zijn al vele keren in dit restaurant gaan eten en zijn altijd super tevreden over hun totale concept. Onze familie en vrienden welke we daar al hebben uitgenodigd komen allen graag terug.

Pasquale
Pasquale recommande ce restaurant pour: Couples, Groupes, Enfants, Business lunch/dîner, Cadre trendy, Gastronomie, Rapport qualité/prix

Overheerlijk niet te beschrijven

En echte aanrader voor wie iets van de italiaanse keuken kent de lekkerste zuiderse keuken ooit verse pasta verse vis vlees de beste wijnen teveel om op te noemen .... Dus bij deze en topaanrader voor wie lekker wilt eten en niet met en honger gevoel naar buiten wilt gaan ciao Pasquale .P

Elineke
Elineke recommande ce restaurant pour: Couples, Business lunch/dîner, Gastronomie, Rapport qualité/prix

Zeker een aanrader!

Al een paar keer heerlijk gaan eten en telkens weet ik niet wat kiezen van de kaart... zo veel lekkere dingen, dus dan kom je zeker terug! De borden ook telkens heel mooi afgewerkt en zeer verzorgd!

Luc
Luc recommande ce restaurant pour: Couples, Groupes, Enfants, Business lunch/dîner, Cadre trendy, Gastronomie, Rapport qualité/prix

Lekker eten, vlotte vriendelijke bediening.

Een aanrader.

Herman
Herman recommande ce restaurant pour: Couples, Business lunch/dîner, Gastronomie

Goed, maar wijn is meestal van hoge prijsklasse

Zoals steeds goed gegeten in dit gezellige restaurant. Bediening is goed maar soms wat onwetend over producten. Wijnkeuze is ruim, maar meestal toch van hogere prijsklasse. Een huiswijn die op de kaart wordt vermeld zou voor kleinere budgetten een uitweg kunnen bieden.

Stéphane

Italiaanse keuken op zijn best

Familiaal uitje eindigt met culinaire hoogstaande afsluiter, absolute aanrader, verse lekkere gerechten, fantastische prijs/kwaliteit, vriendelijke, snelle en professionele service.

Lutje

super lekker!

samen met mijn dochter geweest, vegetarisch was echt geen probleem, alles was even lekker van voorgerecht, hoofdgerecht tot dessert. Kom zeker nog terug.

Francine
Francine recommande ce restaurant pour: Couples, Groupes, Business lunch/dîner, Cadre trendy, Rapport qualité/prix

super visschotel !

De vis was zeer vers en perfect gegrild. Lekkere pasta, fris slaatje en heerlijk huisgemaakt sausje erbij, meer moet dat niet zijn toch ?

sandra
sandra recommande ce restaurant pour: Gastronomie

Beleving

Prima bediening en lekker eten!