Pas de budget disponible
Heures d'ouverture
Fermé Heures d'ouverture
Afficher le numéro de téléphone Email Site web
U kunt bij ons terecht om lekker te eten, maar ook om een gezellig glas te drinken. Dit kan onder vrienden of familie met een klein hapje erbij.

Zeker onze rijkgevulde bierkaart zal de bierliefhebbers en andere amateurs aanspreken!
Uit de ruime kaart zijn vooral onze visgerechten zeer populair. Proef zeker onze (h)eerlijke mosselen of de vis van de dag.

Uiteraard staan er naast vis nog andere lekkernijen op het menu.

De zaakvoerder en onze kok koken steeds met dagverse seizoensproducten en dat proeft u!

Bovendien wordt alles volledig huisbereid en zijn er ook altijd suggesties waaruit u kan kiezen.

Arsène

De vorige recensie schreef dat je niet met...

De vorige recensie schreef dat je niet met kinderen welkom bent : dikke zever ! Kinderen zijn zéér welkom en de bediening doet steeds zijn uiterste best om de kinderen goed op te vangen. Wij waren er onlangs met een grote groep (13 personen waaronder 3 kleine kinderen) en alles was piccobello !! Zeer aan te bevelen !!

Katrien

Kinderen niet welkom!

Ga vooral niet naar deze zaak als je kleine kinderen bij hebt! Wij kregen te horen dat alles volzet was, terwijl er maar aan enkele tafels volk zat en er maar op 1 tafel een kaartje "gereserveerd" stond. Het was heel duidelijk dat we hier met onze 2 zoontjes gewoon niet welkom waren. Hier zien ze ons nooit meer!!