Très bon 8.4 Score basé sur 7 avis

Mechelsebaan 68 3140 KEERBERGEN

Grecque Méditerranéenne Traditionnelle

Mardi,samedi midi

Afficher le numéro de téléphone Email Site web Facebook

Tzikis vous acceuille chaleureusement dans leur Ouzeri, un endroit reposant
avec toutes sortes de mezzes, cuisines Grecque à la base d’huile d’olives , des
spécialitées Grecques de toutes les régions, des soirées dansant, . . .
Profitez aussi de la terrasse pour vous sentir comme en vacances

Facilités Ambiance Cool, Salle de fêtes, Salle privée, Resto ambiance, Musique live, Parking, Accès aux moins valides, Terrasse, A emporter, Wi-fi, Enfants bienvenus, Meeting, Menu végétarien Cadre Cadre contemporain, Cadre romantique, Maison de maître
Modes de paiement Master Card, Visa

Ce restaurant est recommandé pour :

• Couples 100%
  • Groupes 50%
  • Cadre trendy 50%
  • Rapport qualité/prix 50%
Monique Voet
Monique recommande ce restaurant pour:
Date du repas: inconnu

Een Griekse culinaire beleving in Keerbergen!!

Woensdagavond 8 november 2017 ,verjaardagsdiner met mijn vriendine. De broers Tzikis hebben ons culinair verwend van aperitief tot koffie met de heerlijkste Griekse gerechten!! Vriendelijk onthaald,persoonlijke en vriendelijke bediening,uitleg bij het maken aan tafel van de Griekse koffie en gerechtjes etc... Een verwenavond die we snel gaan overdoen!! Je voelt je keer op keer echt heel welkom!! Je hoeft zeker niet naar Griekenland! Alle lekkers toveren de broers uit eigen keuken en hebben hun restaurant perfect georchestreerd!! Uit eten bij Tzikis is pure verwennerij!! De klant is meer dan koning of koningin voor een avond!! Proficiat voor jullie toverkunsten in en uit de keuken!! Doe zo voort broers, met jullie ganse crew!! Een familie om trots op te zijn!!! Van harte nog eens dankjewel voor de fijne avond die me zal bijblijven om verschillende redenen!!! Monique Voet uit Keerbergen

Lucienne Brocken
Lucienne recommande ce restaurant pour:
Date du repas: inconnu

Hadden met vier personen degustatiemenu mezze...

Tevreden zijn we niet echt maar willen toch nog eens teruggaan en een andere menu proberen die onze honger dan wel zal stillen want wat we voorgeschoteld kregen was altijd lekker maar was voor twee personen inplaats voor vier vonden wij al zijn wij toch niet z on grote eters

Benjamin Caes
Date du repas: inconnu

Top Griekse Gastronomie !

Heerlijk aperitieven al dan niet op het zonnig terras! De chef tilt mezze's naar een hoger niveau om eventueel af te sluiten met heerlijke Griekse specialiteiten aan zeer betaalbare prijzen! Kortom gezellig genieten in de puurste vorm!

Youry Vanuytsel
Youry recommande ce restaurant pour:

Super

Heel aangenaam verrast,zeer vriendelijke bediening, overheerlijke mezze menu,prijs kwaliteiten in orde ,te veel om op te krijgen,

Duez Frederic

Matig

Aangenaam kader, hele goede bediening maar we zijn op maandag avond om 18 uur geweest en de specialiteiten waar voor we naar een grieks restaurant komen zoals kefta, dolmes, lamsspiesjes en grieks dessert waren uitverkocht dit noem ik wan beheer in de keuken spijtig!

Marc Van Nieuwenhove

Prijs-kwaliteitsverhouding ver zoek!

Enkele schoteltjes matige mezze en een dessertje met de kwaliteit van een buurtcafé, twee glazen wijn en een koffie aan 45,00 €! Da's niet mis.

Youry Vanuytsel
Avis du  24/10/2016

Dit kun je niet menen!!!!!!

Ray Maldini

Zeer aanbevolen

Lekkere keuken, super toffe bediening!