Lundi (sauf jours f�riers )
Afficher le numéro de téléphone Email Site web Facebook
Een oase van rust in een groen kader

In de groene long van Brasschaat vindt u 't Laiterieke. De brasserie is gehuisvest in een gezellig villaatje omgeven door natuur. Een uitgelezen plek voor een snelle lunch, sfeervol diner of een zoet 4-uurtje op ons riant tuinterras terwijl de kids zich uitleven in onze grote speeltuin.

't Laiterieke staat voor een traditionele keuken op hedendaagse wijze geïnterpreteerd door onze chefs. Onze uitgebreide menukaart en regelmatig wisselende suggesties zullen u zeker kunnen bekoren.
Een oase van rust in een groen kader

Plezier voor jong & oud

Bij mooi weer is het aangenaam vertoeven op ons rustig tuinterras. Hier kunt u in alle rust genieten van heerlijk eten en drinken. Kids kunnen zich uitleven in onze speeltuin of in de speelkamer met ballenbad, spelconsole, kunsternaarskamer en nog zoveel meer. Terwijl u dineert, houdt onze nanny een oogje in het zeil.
Soyez le premier à donner un avis sur ce restaurant