Lundi
Afficher le numéro de téléphone Email Site web
Welkom op de site van Kiekebos Brasschaat,

Het is hier, in een charmant boswachtershuisje aan de rand van het Peerdsbos, dat Stephanie en Jeremy Leysen jullie met open armen wensen te ontvangen in hun nieuwe zaak.

Een jong kuiken aan de familie toevoegen speelde reeds lange tijd in hun hoofd. Mede door de ongelukkige brand te Schilde kwam deze “droom” in een onverwachte stroomversnelling terecht. Uit iets slechts kan dan toch goeds voortkomen…
Een uitdagende zoektocht, de nodige verfraaiingwerken en een gezonde portie stress… Al deze factoren zorgen ervoor dat het team te Brasschaat jullie binnenkort zal kunnen verwennen met heerlijke kip van ’t spit, fantastische ribbetjes en verscheidene salades. Een goed stukje vlees en regelmatig wisselende suggesties staan uiteraard ook op ons menu.

Kort gezegd… Al het lekkers dat Kiekepot Schilde reeds 7 jaar populair maakt, is binnenkort ook in regio Brasschaat te verkrijgen.

Nu het einde van onze renovatiewerken stilaan in zicht komt, vragen we van jullie nog een kleine portie geduld. Neem regelmatig een kijkje op onze site om op de hoogte te blijven van onze geplande opening.
Tot snel, het gehele Kiekebos team

Eddy

heerlijk gaan eten in charmant restaurant

Op aanraden van buren zijn we zondagavond heerlijk gaan eten in het mooie en charmante restaurant Kiekebos te Brasschaat met bijhorend prachtig terras. Het eten was heel goed: de porties waren zelfs royaal te noemen. De bediening was heel vriendelijk. Alvast tot nog eens !

Petra

Mooie omgeving

Leuke locatie en omgeving, correcte porties, simpele keuken, trage maar vriendelijke service. Voor een hap zonder franjes in een leuke omgeving is dit restaurant zeker voor herhaling vatbaar.