Ristorante Manifesto

Winkelstap 75-77 2900 SCHOTEN

Ann
Ann recommande ce restaurant pour: Couples, Cadre trendy

vriendelijk

zeer lekker gegeten. de bediening is top. heel vriendelijk personeel. wij vroeger niet te snel te bedienen en daar is rekening mee gehouden. een aanrader.

Sabine
Sabine recommande ce restaurant pour: Couples, Groupes, Business lunch/dîner

Lekker

Het eten was heel lekker. De porties vonden we redelijk klein. Dan is het toch wel aan de duurdere kant gezien de grootte van de porties

Francois
Francois recommande ce restaurant pour: Couples, Groupes, Business lunch/dîner, Gastronomie

Italiaans

Zeer lekker en mooi gepreseteerd vlotte bediening

Rita

Zeer lekker

De bediening was zeer goed en vriendelijke mensen. Het eten was uitstekend. Maar: Wij hadden een bon van Albert Heyn waarbij 1 menu gratis was. De man die ons de menukaart overhandigde, vertelde ons waar we recht op hadden. Letterlijk zei hij dat wij recht hadden op een vlees menu of een vis menu, maar voor het dessert kregen wij een andere kaart. Na onze hoofdmaaltijd kregen wij inderdaad de dessertkaart. wij bestelde ons dessert waarbij wij veronderstelde dat wij hier recht ophadden. De rekening die wij nadien kregen vermelde echter dat wij het dessert moesten bijbetalen. Om het goed te maken kregen wij wel een drankje aangeboden maar de 20 euro extra moesten wij betalen.

Giosi Pinna
Avis du  26/09/2016

Op het bonnetje zelf werd vermeld wat er in het menu zat, dus voor- en hoofdgerechtje aangezien de actie van Albert Heijn al een serieus korting bevatte, dus het is toch niet meer dan normaal dat je hiervoor moest betalen?

deprins
deprins recommande ce restaurant pour: Couples, Groupes, Business lunch/dîner, Gastronomie, Rapport qualité/prix

Prima restaurant

Alles zeer vers en mals. vriendelijke bediening. Zeker een aanrader !!!!!!!

Josee

Toppie!

Dat is nu de derde keer dat we daar gaan eten en elke keer is het toppie geweest! Een aanrader!

Daniëlle
Daniëlle recommande ce restaurant pour: Couples, Groupes, Enfants, Business lunch/dîner, Gastronomie, Rapport qualité/prix

Lekker italiaans

Zeer verzorgd ,kwaliteitsvol eten.was zeer lekker in een mooi kader.zeer vriendelijke bediening. Een aanrader!

Gertrude
Gertrude recommande ce restaurant pour: Couples, Groupes, Gastronomie, Rapport qualité/prix

Prima stop tussen Calais en Holland

Na twee uur rijden een hapje doen met het hele gezin. Prima ontvangst met fantastische gerechten (vlees en vis) in een mooie ambiance!

Birgit
Birgit recommande ce restaurant pour: Couples, Rapport qualité/prix

Daar gaan ze ons nog vaak zien!

Overheerlijk eten… Bediening met echte goesting… Hier gaan we ons nog dikwijls met veel plezier laten verwennen.