Avis pour Gustatif

9.8
raoul
Avis du: 28/04/2019
raoul recommande ce restaurant pour: Couples, Business lunch/dîner, Cadre trendy, Gastronomie, Rapport qualité/prix

verrassend met zeer verfijnde smaken, in een...

Dit restaurant is bijzonder en hoort eigenlijk een ster te hebben. De porties zijn niet groot maar zeer verfijnt , mooi en een smaakfestijn. We waren met 4 en unaniem in de beoordeling. Een plaats om niet te vergeten!

Frieda
Frieda recommande ce restaurant pour: Couples, Groupes, Gastronomie, Rapport qualité/prix

Hemels genoten

Hier heb ik genoten van begin tot het einde van de maaltijd. Het eten was hemels lekker,de wijnen waren super. De bediening zeer vriendelijk en soepel. Het kaasbord werd persoonlijk door de chef gebracht. De omkadering is zeer mooi en gezellig. Hier wil ik nog wel eens terug komen. Doe zo voort het beste voor heel het team.

Patrick
Patrick recommande ce restaurant pour: Couples, Gastronomie, Rapport qualité/prix

culinair lichtpunt

In de prachtig gerenoveerde Villa Ulens in het centrum van de gemeente kan je terecht voor een culinair orgasme. Bijzonder lekkere gerechten, vriendelijke bediening, uitstekende wijnen, formidabel kader. Absolute aanrader. Beperkte kaart die zorgt voor dagverse en minutieus bereide schotels. Zeer betaalbare prijzen.