Gustatif

13/20 Gault&Millau
Churchillaan 55 2900 SCHOTEN

Dirk
Dirk recommande ce restaurant pour: Couples

Teleurstellend en veel te duur (en in het bijzo...

We hadden dit restaurant al verschillende keren bezocht en tot zeer grote tevredenheid. Dus hadden we het plan om dit met een paar bevriende echtparen over te doen. Maar de ontnuchtering was ditmaal helaas groot. In het degustatiemenu zijn er weliswaar 6 gangen, maar ik denk dat je alle porties samen net niet op één groot bord kan krijgen. Het eten kwam lauw aan tafel. Ik had geen enkel gevoel van originaliteit of exclusiviteit (wat je bij deze prijzen echt wel mag verwachten). De aangepaste wijnen hebben een stevige meerprijs maar zijn van Portugese, Chileense of zelfs Griekse origine maar een tweede glas werd dan nog maar eens extra in rekening gebracht (dit soort van kleingeestigheid heb ik nog nooit ergens meegemaakt). Dessertwijnen worden ook nog eens apart aangerekend. En zo ging het eigenlijk de ganse tijd verder, de vrouwelijke kelner leek wel een verlengstuk van het kassa-register. Alle kleinigheden nog eens extra maar op een manier die echt storend werd. Dit gedrag begon ook op de zenuwen van één van onze vrienden te werken, ik ben op een gegeven moment naar de uitbaters gestapt. Er volgde een ijskoud en zelfs arrogant gesprek, geen enkele flexibiliteit, ze hoorden alleen zichzelf bezig over hun concept en ik moest dat als klant maar zo aanvaarden. Een eerder gemaakte reservatie werd moeiteloos geannuleerd, op dat moment had een kleine tegemoetkoming nog wonderen kunnen doen. Spijtig, ik had deze jonge mensen nog regelmatige bezoekjes kunnen gunnen, inclusief met vrienden - maar op deze manier kan ik het restaurant alleen maar een teleurstellende aderlating vinden - in deze prijsklasse kan je in en rond Antwerpen heel wat beters krijgen en wél met een glimlach op het gezicht - van het mooi kader alleen kan ik niet genieten.

Frieda
Frieda recommande ce restaurant pour: Couples, Groupes, Gastronomie, Rapport qualité/prix

Hemels genoten

Hier heb ik genoten van begin tot het einde van de maaltijd. Het eten was hemels lekker,de wijnen waren super. De bediening zeer vriendelijk en soepel. Het kaasbord werd persoonlijk door de chef gebracht. De omkadering is zeer mooi en gezellig. Hier wil ik nog wel eens terug komen. Doe zo voort het beste voor heel het team.

Patrick
Patrick recommande ce restaurant pour: Couples, Gastronomie, Rapport qualité/prix

culinair lichtpunt

In de prachtig gerenoveerde Villa Ulens in het centrum van de gemeente kan je terecht voor een culinair orgasme. Bijzonder lekkere gerechten, vriendelijke bediening, uitstekende wijnen, formidabel kader. Absolute aanrader. Beperkte kaart die zorgt voor dagverse en minutieus bereide schotels. Zeer betaalbare prijzen.