Ouvert 7/7
Afficher le numéro de téléphone Email Site web
Roosekes Breem wenst u van harte welkom

Alfons
Alfons recommande ce restaurant pour: Couples, Groupes, Business lunch/dîner, Gastronomie, Rapport qualité/prix

Zeker aan te raden !!

Reeds verschillende malen gaan eten en de creaties zijn steeds verbluffend. Niemand gaat hier met honger terug buiten en al mijn wensen werden steeds vervuld door de chef. Zeer ruime parking, zeer mooi kader, zeer mooi terras en een fijne bediening. Meer moet dat niet zijn!! Van Kerkhove Beerse

Chris
Chris recommande ce restaurant pour: Couples, Groupes, Gastronomie

Een vast adres

Mijn tweede keer dat ik hier kom in kader van de Restodays. Mijn conclusie is dat ik hier zeker ook eens buiten de Restodays moet komen. Het menu lag vast waardoor ik de gewone kaart niet gezien heb maar zeker wil proberen. Het voorgerecht (sashimi van gravad lax) was een echte topper. Hoogstaand niveau en de kwaliteit en smaken zaten heel goed. Het hoofdgerecht (hoevekip) was ook geslaagd en wat eenvoudiger tegenover het voorgerecht. Maar wederom waren de gaartijden, afwerking, smaken allemaal dik in orde. Als dessert nam ik het kaasbord. Vijf verschillende stukjes kaas en een potje uienconfijt. De bediening was zeker heel vriendelijk en aangenaam. Soms een beetje langer wachten op iets omdat de bediening het bijzonder druk had maar dat is voor mij een kleinigheid als ik het geheel bekijk.

van gool
van gool recommande ce restaurant pour: Couples, Business lunch/dîner, Gastronomie

Aangenaam verrast

Zeer fijn en lekker, mooie presentatie en vriendelijke bediening. 't Was de eerste maal maar zeker niet de laatste !

Boeckx
Boeckx recommande ce restaurant pour: Couples, Groupes, Enfants, Business lunch/dîner, Cadre trendy, Gastronomie, Rapport qualité/prix

top!!!!! klasse!!!!!

Gisteren op valentijn gezellige avond door gebracht ,super vriendelijke ontvangst ,super bediening heel lekkere en fijne menu ,het was helemaal top!!!! proficiat aan heel het team van roozekens breem ,tot heel in t kort

Marc recommande ce restaurant pour: Business lunch/dîner

Teleurstellend

Toch een teleurstellling . Hebben duidelijk geen aandacht voor de wijnkaart . Na 4 pogingen , telkens met de melding spijtig maar uitverkocht verplicht geweest om een veel duurdere wijn te moeten nemen. Gekozen voor de lunchmenu . De garnaalkrokketen waren niet echt van goede kwaliteit , niet echt smeuig , veel te veel bloem . Als hoofgerecht gekozen voor de kabeljauw , deze was vers en goedgegaard . Spijtig dat het witloof verbrand was ( zwart ) wat de maaltijd verpeste . Toen ik de bediening hier op attent maakte kreeg ik tot 2 keer te horen ... jaja ik heb het doorgegeven aan de keuken hoor . Maar daar schieten we niet echt mee op hé .

Isabelle
Isabelle recommande ce restaurant pour: Couples, Groupes, Business lunch/dîner, Gastronomie, Rapport qualité/prix

Van het betere werk

Heel goed en vriendelijk ontvangen. Het was er erg druk, en toch werden we helemaal niet verwaarloosd. Lekker eten, uitstekend gemaakt en ook mooi voor het oog. Porties voldoende groot. Goed wijnadvies. Klein minpuntje : het was er erg druk en de accoustiek niet zo perfect, dus was het soms wel erg lawaaierig.

Chris
Chris recommande ce restaurant pour: Couples, Groupes, Business lunch/dîner, Gastronomie

Een aanrader

Ik ben hier gaan eten in kader van de restodays. De gerechten zijn van hoge kwaliteit en aangepast aan het seizoen. De presentatie was top en de smaken heel goed. De gerechten doen mij vaststellen dat hier een getalenteerde chef aan het werk was. Het pand is heel mooi en verzorgd. Alles is zeer proper. Ik wil hier graag terugkomen om de gewone menukaart uit te proberen.

Jan
Jan recommande ce restaurant pour: Couples, Business lunch/dîner, Gastronomie, Rapport qualité/prix

Uitstekend.

Ons eerste bezoek aan het restaurant Roosekens Breem was een voltreffer. Alle gerechten waren verrassende maar zeer geslaagde combinaties. Ook de aangepaste wijnen waren schitterend. Een aanrader. Voor ons was het de eerste keer, maar zeker niet de laatste.

Linda
Linda recommande ce restaurant pour: Couples, Groupes, Gastronomie, Rapport qualité/prix

Heel verzorgd en lekker...

Heel verzorgd en lekker

Peter
Peter recommande ce restaurant pour: Couples, Groupes, Business lunch/dîner, Gastronomie, Rapport qualité/prix

eerste bezoek aan Roosekes Breem(tijdens de...

eerste bezoek aan Roosekes Breem(tijdens de Resto Days). Het was enorm goed bevallen: mooie aangeboden menu met lekkere aangepaste wijnen en een vriendelijke service. We komen zeker terug.