Heures d'ouverture
Fermé Heures d'ouverture
Afficher le numéro de téléphone Email Site web Facebook
Brasserie Stadspark, het vlaggenschip van de Parkgroep, is al jaren een gevestigde waarde in Turnhout. En dat is niet verwonderlijk. De brasserie laat u elke dag genieten van heerlijke gerechten met dagverse producten. Daarnaast ligt de zaak ideaal: aan de ring van Turnhout, en dus goed bereikbaar. Maar ook aan het Stadspark, dus rustig en groen.

Langs het park lopen ook tal van fiets- en wandel-routes waardoor Brasserie Stadspark de ideale plaats is om even uit te rusten. Bij mooi weer openen we ons terras met zicht op het groen. De kinderen kunnen zich dan helemaal uitleven in de speeltuin en de speelweide.
Maar ook in de zaak is het goed vertoeven. Brasserie Stadspark heeft net een facelift ondergaan. Tijd dus om nog eens langs te komen en te genieten van het nieuwe, gezellige interieur.

Binnen kunt u niet alleen kiezen uit een uitgebreide kaart. Er zijn ook onze suggesties die elke week worden aangepast, en de dagschotel aan 13,50 euro. De kleine honger kunt u stillen met een smakelijke snack en de kinderen maken hun keuze uit de kinderkaart. Onze medewerkers staan garant voor een vriendelijke en snelle bediening. Ideaal voor tijdens de lunchpauze!
Ook 's ochtends staan wij klaar om u te bedienen. Op zondag en feestdagen kunt u vanaf 9u genieten van 1 van onze ontbijtformules. Een klassiek Parkontbijt, een Luxe ontbijt en voor de kleinsten een aangepast Kinderontbijt.

Tot binnenkort!

dave

vriendelijke bediening hoewel het soms lang...

vriendelijke bediening hoewel het soms lang duurde (jobstudenten ?) zalig terras met mooie speeltuin voor de kinderen - goede kinderkaart- eten voortreffelijk - sashimi als voorgerecht en lamskroon met lookaardappeltjes met nadien een verfwenkoffie !!

Koen

't Stadspark krijgt van mij een goeie beoordeli...

't Stadspark krijgt van mij een goeie beoordeling!! In de zomer nog meer omdat we dan op 't rustige terras kunnen vertoeven en mijn zoontje in de speeltuin beetje in 't oog kan houden. Zo beleven we alledrie een leuke tijd!! Goei keuken, professionele bediening!!