Pas de budget disponible
Afficher le numéro de téléphone Email Site web Facebook

Marleen
Marleen recommande ce restaurant pour: Couples, Groupes, Cadre trendy, Rapport qualité/prix

toppie !

fan van de eerste dag , onze favoriete place to be ! thankx team D'ivine

Tom De Clerck
Avis du  18/04/2016

Hoi Marleen, dit vinden we zeer leuk om te horen. We doen alle dagen opnieuw ons best iedereen een zo leuk mogelijke beleving te geven. Mvg Tom, D'Vine

Natje
Natje recommande ce restaurant pour: Couples, Groupes, Business lunch/dîner, Cadre trendy, Gastronomie, Rapport qualité/prix

Super!

Heerlijkgegeten. Mooi restaurant. Ontbijt is fantastisch. En a la carte eten zeker ook een aanrader.

Didier
Didier recommande ce restaurant pour: Couples, Business lunch/dîner, Cadre trendy, Rapport qualité/prix

cronolunch

Op een middag door de week lunch gegeten, vooraf gereserveerd. Heel lekker gegeten, op terras op de markt gezeten wegens mooi weer, stralend zonnetje. Voorgerecht garnaalkroketjes - carpaccio runds, hoofd een pittig wokje met kip en scampi... echte aanraders. Het was er druk en hebben wel even moeten wachten, maar verder alles super, ook heel vriendelijke bediening. Voor herhaling vatbaar. Lieve en Didier

G.
G. recommande ce restaurant pour: Couples, Enfants, Business lunch/dîner, Cadre trendy

Smaakt naar meer!

Sober maar stevig lunchmenu genoten op zonnig terras (iets te zonnig zelfs; misschien parasols overwegen?). Zonder meer lekker en mooi gepresenteerd voorgerecht (scampikroketten met fijne currydressing), gevolgd door vrij pittig oosters stoofpotje als hoofdgerecht: combi van kippenblokjes en scampi in rode curry en kokos met rijst. Alweer uitnodigend gepresenteerd. Onze eerste kennismaking met D'vine smaakt zeker naar meer!

carina
carina recommande ce restaurant pour: Groupes, Cadre trendy, Rapport qualité/prix

prima

alles ok. gezellig , goed eten en drinken. voor herhaling vatbaar