Avis pour De Wittekop

8.6
Paul

Een echte aanrader

Er is maar één juiste mening en dat is : Het was gewoon perfect , zowel de smaak van het eten , de aangepaste wijnen en zeer zeker ook de bediening .

Luc

een restaurant om zeker terug te doen

Zeer lekker gegeten

inge

aangenaam verrast!

Bij het binnetreden werden onze jassen aangenomen en werden we naar een mooi gedekt tafeltje begeleid. We kozen voor het restomenu met aangepaste wijnen. Zeer mooi gepresenteerd, genoeg qua hoeveelheid; erg lekker. Bijpassende wijnen waren aangenaam bij de gerechtjes. Zeer vriendelijke bediening. Wij gaan zeker nog terug!

Luc

Kan niet beter

Zeer vriendelijk, niet opdringerig, aangename sfeer, comfortabel, excellente gerechten, mooi gepresenteerd, kortom uitstekend!

Anick

Super!

Aangenaam kader en zeer lekker eten! Ze hebben ook leuke details!

Britt

Superlekker

Gisteren gaan eten via RestoDays bij de Wittekop. Heel lekker gegeten. Prijs/kwaliteit was het zeker waard en vriendelijke bediening. Absoluut niet lang moeten wachten tussen de gangen door en ook lekker aperohapje gekregen voor het eten. Zeker de moeite waard om nog eens te gaan eten.

niels

OK

OK

Lekker eten in een gezellige omgeving

Aangenaam kader - rustgevend en weinig omgevingsgeluid zodat met gezelschap een rustige babbel mogelijk is. Keuken was zeker in orde. Keuze gemaakt van het menu, wat zeker geen verkeerde keuze is geweest. Hartelijke service. Een aanrader voOr speciale gelegenheden en onder vrienden.

Liliane

tip-top

in één woord: "af", op alle gebied: ontvangst, bediening, presentatie ...

Rudi

speciaal en zeer god

Het was zeker prijs kwaliteit uitstekend alleen voor mij was de menu iets te kleine porties . Maar kwaliteit en specialiteit was verrassend lekker daarom wou ik ook meer .