de Robianotraat 155 2150 BORSBEEK
Pas de budget disponible
Ouvert 7j/7
Afficher le numéro de téléphone Site web Facebook
Lunch Garden est le restaurant familial par excellence. C’est l’endroit idéal pour aller manger un bout avec ses enfants et petits-enfants.
Chez Lunch Garden, vous pouvez déguster un repas sain et délicieux à un prix abordable et à tout moment de la journée. Que vous souhaitiez prendre un petit-déjeuner, un déjeuner ou un dîner, vous trouverez certainement quelque chose à votre goût dans le vaste choix de plats délicieux.
Lunch Garden privilégie au menu les plats traditionnels belges comme le vol-au-vent, les boulettes sauce tomate ou le steak-frites. Vous trouverez également une grande variété de plats de pâtes ainsi que des plats cuisinés au wok ou au grill.

Les heure d'ouverture de noël
16/12 - 8.30-21.00
31/12 - 8.30 - 17.00
1/01 - 11.00-17.00

Eddy
Avis du: 23/04/2020
Eddy recommande ce restaurant pour: Couples, Business lunch/dîner, Rapport qualité/prix

Zeer vriendelijk personeel in een comfortabel...

Heel lekker gegeten met een supervriendelijke bediening. Hopelijk snel terug geopend zodat we opnieuw kunnen gaan genieten van een lekkere maaltijd en de connectie met de medewerkers

Eric
Avis du: 02/10/2019

Vandaag mosselen gaan eten.

Dit heb ik nog nooit gezien. Ik heb hen gevraagd of ze die mini en ondermaatse kwaliteit speciaal hebben moeten bestellen, niet te vreten, en ze waren er zich van bewust want hun antwoord was " we zouden ze eigenlijk niet meer mogen verkopen".Als excuus hebben ze een deserd gratis gegeven.

sabrina
sabrina recommande ce restaurant pour: Couples, Groupes, Enfants, Business lunch/dîner, Rapport qualité/prix

zeer goed restaurant!!

vorige week met gezin gaan eten. er waren helaas geen warme groenten meer in de potjes en ik vroeg of ze nog groenten hadden de mensen van lunch garden hebben dan ook meteen de potten gaan bijvullen. ook bij de keuze van de menu's kreeg je hulp als je iets niet goed begreep. de mensen zijn hier super vriendelijk en behulpzaam! het interieur is ook zeer mooi geworden en gezellig. met andere woorden gewoon één van de betere restaurants van lunch garden.