Avis

Restaurant Bistro 't Klokhuis

Grotestraat 13 3380 GLABBEEK
Liesbeth Gellens
LiesbethGellens
Avis du  28/09/2025 10:38
Liesbeth recommande ce restaurant pour:

Vriendelijke.bediening, gezellig interieur en lekker eten....

Vriendelijke.bediening, gezellig interieur en lekker eten.

Liesbeth Gellens
0 Favoris
0 Avis
Avis du  28/09/2025 10:38
Liesbeth recommande ce restaurant pour:

Vriendelijke.bediening, gezellig interieur en lekker eten....

Vriendelijke.bediening, gezellig interieur en lekker eten.