Avis
Restaurant Bistro 't Klokhuis
Grotestraat 13
3380 GLABBEEK
Liesbeth Gellens
LiesbethGellens
Avis du
28/09/2025 10:38
Vriendelijke.bediening, gezellig interieur en lekker eten....
Vriendelijke.bediening, gezellig interieur en lekker eten.
Liesbeth Gellens
0 Favoris
0 Avis
Avis du
28/09/2025 10:38
Vriendelijke.bediening, gezellig interieur en lekker eten....
Vriendelijke.bediening, gezellig interieur en lekker eten.