Avis

Restaurant Ellis Gourmet Burger

Place Sainte Catherine 4 1000 BRUXELLES CENTRE
Nico Deblauwe
NicoDeblauwe
Avis du  31/05/2022 10:18
Nico recommande ce restaurant pour:

Zeer fijne en lekkere burgers. De frieten waren niet top (smaak was ok...

Zeer fijne en lekkere burgers. De frieten waren niet top (smaak was ok, maar helaas te taai en daardoor eigenlijk niet lekker) en de coleslaw had ook al iets te lang in de frigo gezeten. Personeel was bij aanvang van de avond niet zeer attent, wel steeds vriendelijk en correct. Niet zeker of ik nog terug, heb elders al fijnere Ellis ervaringen gehad (o.a. Jourdan)

Nico Deblauwe
0 Favoris
0 Avis
Avis du  31/05/2022 10:18
Nico recommande ce restaurant pour:

Zeer fijne en lekkere burgers. De frieten waren niet top (smaak was ok...

Zeer fijne en lekkere burgers. De frieten waren niet top (smaak was ok, maar helaas te taai en daardoor eigenlijk niet lekker) en de coleslaw had ook al iets te lang in de frigo gezeten. Personeel was bij aanvang van de avond niet zeer attent, wel steeds vriendelijk en correct. Niet zeker of ik nog terug, heb elders al fijnere Ellis ervaringen gehad (o.a. Jourdan)