Avis
Restaurant Ellis Gourmet Burger
Zeer fijne en lekkere burgers. De frieten waren niet top (smaak was ok...
Zeer fijne en lekkere burgers. De frieten waren niet top (smaak was ok, maar helaas te taai en daardoor eigenlijk niet lekker) en de coleslaw had ook al iets te lang in de frigo gezeten. Personeel was bij aanvang van de avond niet zeer attent, wel steeds vriendelijk en correct. Niet zeker of ik nog terug, heb elders al fijnere Ellis ervaringen gehad (o.a. Jourdan)
Zeer fijne en lekkere burgers. De frieten waren niet top (smaak was ok...
Zeer fijne en lekkere burgers. De frieten waren niet top (smaak was ok, maar helaas te taai en daardoor eigenlijk niet lekker) en de coleslaw had ook al iets te lang in de frigo gezeten. Personeel was bij aanvang van de avond niet zeer attent, wel steeds vriendelijk en correct. Niet zeker of ik nog terug, heb elders al fijnere Ellis ervaringen gehad (o.a. Jourdan)