Avis

Restaurant Il Mezzogiorno

Baudelokaai 17 9000 GAND
Lien Van Poucke
LienVan Poucke
Avis du  01/11/2025 10:55
Lien recommande ce restaurant pour:

Supergezellig, de muziek was heel fijn. Alleen de sla bij het hoofdger...

Supergezellig, de muziek was heel fijn. Alleen de sla bij het hoofdgerecht vond ik niet nodig.

Lien Van Poucke
0 Favoris
0 Avis
Avis du  01/11/2025 10:55
Lien recommande ce restaurant pour:

Supergezellig, de muziek was heel fijn. Alleen de sla bij het hoofdger...

Supergezellig, de muziek was heel fijn. Alleen de sla bij het hoofdgerecht vond ik niet nodig.