Avis
Restaurant Il Mezzogiorno
Baudelokaai 17
9000 GAND
Lien Van Poucke
LienVan Poucke
Avis du
01/11/2025 10:55
Supergezellig, de muziek was heel fijn. Alleen de sla bij het hoofdger...
Supergezellig, de muziek was heel fijn. Alleen de sla bij het hoofdgerecht vond ik niet nodig.
Lien Van Poucke
0 Favoris
0 Avis
Avis du
01/11/2025 10:55
Supergezellig, de muziek was heel fijn. Alleen de sla bij het hoofdger...
Supergezellig, de muziek was heel fijn. Alleen de sla bij het hoofdgerecht vond ik niet nodig.