Avis
Restaurant Bistro Henriette
Sluisstraat 68
8300 KNOKKE
Katty V.
Katty V.
Avis du
23/11/2025 20:37
Vriendelijk ontvangen en bediend, een gezellige sfeer, lekker eten voo...
Vriendelijk ontvangen en bediend, een gezellige sfeer, lekker eten voor een eerlijke prijs!
Katty V.
0 Favoris
0 Avis
Avis du
23/11/2025 20:37
Vriendelijk ontvangen en bediend, een gezellige sfeer, lekker eten voo...
Vriendelijk ontvangen en bediend, een gezellige sfeer, lekker eten voor een eerlijke prijs!