Avis

Restaurant Bistro Henriette

Sluisstraat 68 8300 KNOKKE
Katty V.
Katty V.
Avis du  23/11/2025 20:37
Katty V. recommande ce restaurant pour:

Vriendelijk ontvangen en bediend, een gezellige sfeer, lekker eten voo...

Vriendelijk ontvangen en bediend, een gezellige sfeer, lekker eten voor een eerlijke prijs!

Katty V. 
0 Favoris
0 Avis
Avis du  23/11/2025 20:37
Katty V. recommande ce restaurant pour:

Vriendelijk ontvangen en bediend, een gezellige sfeer, lekker eten voo...

Vriendelijk ontvangen en bediend, een gezellige sfeer, lekker eten voor een eerlijke prijs!