Avis
Restaurant Grill-restaurant Di'cha
Eten was zeer lekker en goed gekruid (tip : mss ook wel grof zout op t...
Eten was zeer lekker en goed gekruid (tip : mss ook wel grof zout op tafel zetten), wel zonde dat er geen sabayon kon gemaakt worden (want in mijn wereld mag drukte nooit een excuus zijn en anders moet je het niet op de kaart zetten), Koffie is eigenlijk iets te koud waardoor de smaak ook redelijk waardeloos was.
Eten was zeer lekker en goed gekruid (tip : mss ook wel grof zout op t...
Eten was zeer lekker en goed gekruid (tip : mss ook wel grof zout op tafel zetten), wel zonde dat er geen sabayon kon gemaakt worden (want in mijn wereld mag drukte nooit een excuus zijn en anders moet je het niet op de kaart zetten), Koffie is eigenlijk iets te koud waardoor de smaak ook redelijk waardeloos was.