Avis

Restaurant Jambalaya

Peperstraat 72 3590 DIEPENBEEK
Astrid Baes
AstridBaes
Avis du  14/06/2021 11:04
Astrid recommande ce restaurant pour:

Heel lekker, zeer vriendelijk , alles volgende mooi op tijd en mooie a...

Heel lekker, zeer vriendelijk , alles volgende mooi op tijd en mooie aangenaam rustig tafelen.

Astrid Baes
0 Favoris
0 Avis
Avis du  14/06/2021 11:04
Astrid recommande ce restaurant pour:

Heel lekker, zeer vriendelijk , alles volgende mooi op tijd en mooie a...

Heel lekker, zeer vriendelijk , alles volgende mooi op tijd en mooie aangenaam rustig tafelen.