Avis
Restaurant Resto Ribs
Parijsstraat 24
3000 LOUVAIN
Laura Houtevels
LauraHoutevels
Avis du
28/05/2021 14:11
Lekker eten en heel vriendelijke service! De wachttijd tussen het krij...
Lekker eten en heel vriendelijke service! De wachttijd tussen het krijgen van nieuwe ribben duurde soms wat lang.
Laura Houtevels
0 Favoris
0 Avis
Avis du
28/05/2021 14:11
Lekker eten en heel vriendelijke service! De wachttijd tussen het krij...
Lekker eten en heel vriendelijke service! De wachttijd tussen het krijgen van nieuwe ribben duurde soms wat lang.