Avis
Restaurant Bistro Henriette
Sluisstraat 68
8300 KNOKKE
Dominik S.
Dominik S.
Avis du
24/11/2025 10:28
Vlotte vriendelijke bediening Super lekker wildgerecht. De hazerug w...
Vlotte vriendelijke bediening Super lekker wildgerecht. De hazerug was een echte lekkernij , sappig en zacht en heel'lekker bereid . Eerlijk gezegd : ik heb hem nog nooit zo goed gegeten als bij Henriette !
Dominik S.
0 Favoris
0 Avis
Avis du
24/11/2025 10:28
Vlotte vriendelijke bediening Super lekker wildgerecht. De hazerug w...
Vlotte vriendelijke bediening Super lekker wildgerecht. De hazerug was een echte lekkernij , sappig en zacht en heel'lekker bereid . Eerlijk gezegd : ik heb hem nog nooit zo goed gegeten als bij Henriette !