Avis

Restaurant Hove Centraal

Lintsesteenweg 1 2540 HOVE
Anja Van den Bosch
AnjaVan den Bosch
Avis du  17/05/2021 10:51
Anja recommande ce restaurant pour:

Heel lekker eten en super vriendelijke bediening! Ook de kinderen voel...

Heel lekker eten en super vriendelijke bediening! Ook de kinderen voelen zich welkom! Zelfs in de regen konden we zonder problemen genieten van onze maaltijd onder een extra brede parasol en beschut tegen eventuele wind door de glazen beschutting.

Anja Van den Bosch
0 Favoris
0 Avis
Avis du  17/05/2021 10:51
Anja recommande ce restaurant pour:

Heel lekker eten en super vriendelijke bediening! Ook de kinderen voel...

Heel lekker eten en super vriendelijke bediening! Ook de kinderen voelen zich welkom! Zelfs in de regen konden we zonder problemen genieten van onze maaltijd onder een extra brede parasol en beschut tegen eventuele wind door de glazen beschutting.