Avis

Restaurant L'orchidee

Lippenslaan 130 8300 KNOKKE-HEIST
William Willemijns
WilliamWillemijns
Avis du  07/01/2026 19:29
William recommande ce restaurant pour:

Vlotte en vriendelijke bediening, mooi en verzorgd kader en heerlijke ...

Vlotte en vriendelijke bediening, mooi en verzorgd kader en heerlijke gerechten.

William Willemijns
0 Favoris
0 Avis
Avis du  07/01/2026 19:29
William recommande ce restaurant pour:

Vlotte en vriendelijke bediening, mooi en verzorgd kader en heerlijke ...

Vlotte en vriendelijke bediening, mooi en verzorgd kader en heerlijke gerechten.