Avis
Restaurant Gasthof De Beiaard
Abdijlaan 28
2400 MOL
Jan H.
Jan H.
Avis du
15/12/2025 09:29
Na een wandeling in de mooie omgeving van de abdij, hadden we onszelf ...
Na een wandeling in de mooie omgeving van de abdij, hadden we onszelf getrakteerd op een reservering voor een heerlijk wilddiner. De gasthofontvangst is vriendelijk, het eten fantastisch lekker. Een aanrader!
Jan H.
0 Favoris
0 Avis
Avis du
15/12/2025 09:29
Na een wandeling in de mooie omgeving van de abdij, hadden we onszelf ...
Na een wandeling in de mooie omgeving van de abdij, hadden we onszelf getrakteerd op een reservering voor een heerlijk wilddiner. De gasthofontvangst is vriendelijk, het eten fantastisch lekker. Een aanrader!