Avis

Restaurant Gasthof De Beiaard

Abdijlaan 28 2400 MOL
Jan H.
Jan H.
Avis du  15/12/2025 09:29
Jan H. recommande ce restaurant pour:

Na een wandeling in de mooie omgeving van de abdij, hadden we onszelf ...

Na een wandeling in de mooie omgeving van de abdij, hadden we onszelf getrakteerd op een reservering voor een heerlijk wilddiner. De gasthofontvangst is vriendelijk, het eten fantastisch lekker. Een aanrader!

Jan H. 
0 Favoris
0 Avis
Avis du  15/12/2025 09:29
Jan H. recommande ce restaurant pour:

Na een wandeling in de mooie omgeving van de abdij, hadden we onszelf ...

Na een wandeling in de mooie omgeving van de abdij, hadden we onszelf getrakteerd op een reservering voor een heerlijk wilddiner. De gasthofontvangst is vriendelijk, het eten fantastisch lekker. Een aanrader!