Avis

Restaurant Hechi Ekeren

Luithagen Haven 4 2030 ANVERS
Kaily Leyssens
KailyLeyssens
Avis du  08/11/2025 17:50
Kaily recommande ce restaurant pour:

Alles prima in orde...

Alles prima in orde

Kaily Leyssens
0 Favoris
0 Avis
Avis du  08/11/2025 17:50
Kaily recommande ce restaurant pour:

Alles prima in orde...

Alles prima in orde

Restaurant De Broertjes Kapellen

Kapelsestraat 254 2950 KAPELLEN
Kaily Leyssens
KailyLeyssens
Avis du  12/08/2024 10:36
Kaily recommande ce restaurant pour:

Aangekomen, mega rumoerig binnen dus gevraagd om buiten plaats te neme...

Aangekomen, mega rumoerig binnen dus gevraagd om buiten plaats te nemen ( er was gelukkig net een tafel vrij ) We kregen vrij snel ons drinken en de eerste 2 gerechten. Daarna liep ALLES mis. We hebben meer dan een uur gewacht op de volgende gerechten, meermaals kwamen obers vragen of we de gerechten AL gekregen hadden. Dan liep ook het drinken mis, halve bestelling na heel lang wachten. Wij kregen nogmaals de vraag of we de gerechten al ontvangen hadden en toen heb ik toch even mijn mening gezegd. Toen kregen we de opdracht om SNEL 4 gerechten per persoon aan te duiden want de keuken stond op punt van sluiten. Toen kregen we bevroren biefstuk op 3 van onze borden dus dit is ook naar de keuken teruggestuurd.. Dit was absoluut niet wat we verwacht hadden. Het personeel gaf de fouten toe en bood aan om ons kindermenu's aan te rekenen als compensatie.

Kaily Leyssens
0 Favoris
0 Avis
Avis du  12/08/2024 10:36
Kaily recommande ce restaurant pour:

Aangekomen, mega rumoerig binnen dus gevraagd om buiten plaats te neme...

Aangekomen, mega rumoerig binnen dus gevraagd om buiten plaats te nemen ( er was gelukkig net een tafel vrij ) We kregen vrij snel ons drinken en de eerste 2 gerechten. Daarna liep ALLES mis. We hebben meer dan een uur gewacht op de volgende gerechten, meermaals kwamen obers vragen of we de gerechten AL gekregen hadden. Dan liep ook het drinken mis, halve bestelling na heel lang wachten. Wij kregen nogmaals de vraag of we de gerechten al ontvangen hadden en toen heb ik toch even mijn mening gezegd. Toen kregen we de opdracht om SNEL 4 gerechten per persoon aan te duiden want de keuken stond op punt van sluiten. Toen kregen we bevroren biefstuk op 3 van onze borden dus dit is ook naar de keuken teruggestuurd.. Dit was absoluut niet wat we verwacht hadden. Het personeel gaf de fouten toe en bood aan om ons kindermenu's aan te rekenen als compensatie.